Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobře už bylo, na to samozřejmě nelze zapomínat. Únor je měsíc, kdy za pouhých 28 či přinejhorším 29 dnů dostanete plný plat jako za celý měsíc. Více takových únorů a bude na světě zase dobře !R^

0 8
možnosti
JP

Váš příspěvek je jasným důkazem vašeho ducha

6 0
možnosti
Foto

Kdybych tady vyjmenoval pouze zločiny, které spáchala CIA ve Vietnamu v rámci operace Phoenix, tak zločiny Československých komunistů jsou slabým odvarem.

A kdybych k tomu připočetl zločiny, které spáchala současná západní demokracie, tak z tohoto srovnání vyjdou naši komunisté jako humanitární organizace.

5 9
možnosti
Foto

Tak, jako se vrazi před soudem též hájí, tak se i komunisté snaží sami sebe omlouvat jakýmkoliv argumentem. Stejná pakáž.

11 1
možnosti
JL

Ano a teď ještě dodejme takový detail: A to všechno dělali Čechoslováci. Samozřejmě ne všichni, ale ti nejaktivnější komouši. S pomocí sovětských bratrů.

4 0
možnosti

Děkuji za tento příšerný výčetR^R^R^.

Je třeba neztrácet paměť.

9 0
možnosti
KM

Děkuji,... a připomenul jste mi jednu překrásnou scénku, kdy se podobně děkoval Luděk Sobota v nějakém kabaretu za udělení fiktivní ceny.

0 0
možnosti
Foto

J47i73ř70í 54L15i49b30e58r

25. 2. 2016 21:53

Děkuji! Kromě karmy jsem si Vás přidal k oblíbeným blogerům. R^

2 0
možnosti
KC

Po přečtení titulku jsem se osypal hrůzou, ale nakonec je toho s velkou úlevou karma !! Díky za připomenutí dne české hanby !

7 0
možnosti
JP

J32o95s12e39f 31P44o88t92r

25. 2. 2016 19:31

Jenom k dokreslení si dovolím příběh mého kamaráda učitele a to z 80. let dávno po nejkrutějších represáliích.

Jeho matka a babička ho požádaly, aby je v neděli odvezl na slavnostní mši do sousedního města. Už v pondělí ráno si ho zavolal ředitel a za přítomnosti předsedy stranické organizace a okresního inspektora jej začali obviňovat, že chodí do kostela a jako učitel dál pracovat nemůže. V okolí toho kostela se pohyboval fízl, který podle SPZ zjišťoval účastníky a už v pondělí rozjeli akci.

Můj známý se potil, koktal, přeříkával, ponižoval se až se mu přítomné podařilo přesvědčit, že seděl v hospodě a čekal. Tak se kovaly, tedy lámaly charaktery.

5 0
možnosti
KM

Tak to ho pak měli nejen vyhodit za to, že jezdí poté, co vysedává v hospodě, ale eště mu jenoznačně i odebrat řidičák...

1 4
možnosti
ZJ

.... děkuji pěkně ..... žil jsem v tom ..... též nezapomenuRvRv!

19 0
možnosti
MKP

Děkuji za první ohlasy. Článek jsem díky jim malinko doplnil. Ale nejde tam dát opravdu všechno. I heslovitě by to bylo na dlouhou knihu.

Nevím, zda mi věříte, ale při psaní jsem plakal, protože spoustu z toho jsem zažil. Bohužel, také jsem nosil rudý šátek. Bohužel, také jsem byl vyhozený ze strany, po několika měsících, abych skončil u krumpáče na dráze. Viz mů blog Dobré ráno, soudruhu náčelníku, nebo http://pijacek.blog.idnes.cz/c/160840/Az-na-veky-soudruzko-Az-na-veky-Bratricek.html

Ještě jednou děkuji-

11 1
možnosti
JR

J77a80n 69R37á45ž

25. 2. 2016 14:09

Já zase zažil, že když jsem stal v řadě svých spolužáků, kterým byly slavnostně uvazovany okresním sdoudruhem šátky, tak když došla řada na mně. doiudruh ředitel tomu okresnímu soudruhovi něco zašeptal do ucha, ten řekl "Aha" a šel dál. A tak jsem nechápajíc proč, tam jako jediný stál bez pionýrského šátku na krku. A to mi bylo tuším 8 roků, kdy si komanči ve mně začali takto pěstovat svého "kamaráda".

5 0
možnosti
  • Počet článků 284
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Člověk, který má rád lidi. Přesto dokáže, a to velmi často, jiné nadzvedávat ze židle. Nekompromisní zastánce tradičních, tj. křesťanských hodnot. Velmi silný euroskeptik, odpůrce totalitářů pravých i levých. Z hloubi duše nenávidí lidskou hloupost, zejména pokud je spojená s jakýmkoliv druhem moci.