Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B10o26h37u53m73í70r 38Š51i93m69e34k 3171100374734

Váš postoj, pane Pijáčku, je pozoruhodný: Tomáš Halík se zbláznil. Je v moci ďábla. Je v zajetí svojí pýchy... Nejste sám. Smýšlejí tak mnozí křesťané, věřící i teologové...

To samozřejmě já obyčejný člověk nedokáži posoudit. Vnímám jen, že víra se mění v závislosti na exaktním přístupu k teologii. Někteří věřící hledají skutečného Ježíše z Nazareta, aby pochopili základy svojí víry. Jiní věřící lpí na obrazu Ježíše vybudovaném staletími po Jeho ukřižování. Pro obě skupiny by v současnosti mělo být usilování o Ježíšovu lásku. A to nám nějak nejde...

:-)

+1/0
3.6.2018 16:03

P69e36t81r 98S85k93á45c64e94l 6424789239

Máte stoprocentní pravdu, láska ke všemu živému by nás měla spojovat. V tom se shodneme. Každý nechť si zvolí svoji cestu k cíli, ke Kristu. Mně se ale nedaří pochopit postoj poloviny populace, vlastně věřící z této poloviny, k tzv. "letnímu času", kterým nejvíce trpí bezbranné děti a mládež. Co je vede k tomu, že nemilují tyto své bližní jako sebe samotné? Pokud je milují, proč je nebrání proti svévoli mocných, kteří jsou v zajetí pýchy, v moci ďábla?

0/−1
4.6.2018 19:15

B25o48h71u48m95í59r 64Š54i15m82e76k 3301860594264

Již mnohokrát jsem Vám to rozebíral. Marně!

Přílišný stres škodí, malý stres je nezbytný pro rozvoj člověka.

Vy si žijete ve své nevzdělanosti v dogmatu některých pseudoodborníků. Vaše věc a Vaše škoda.

Můj syn se právě vyrovnává s časovým posunem o dvanáct hodin a musí se s ním vyrovnat úspěšně. Vy se nedokážete vyrovnat ani s posunem o jednu hodinu? Není Vám to divné? :-)

0/0
16.6.2018 22:04

J46a21n 71R98á49ž 1409823634680

Rozumím Vám a také nemám pochopení pro ty, kteří svými slovy i činy se odklání od víry, jejíž podstatou je respekt ke svobodě, morálce a vzájemně úctě. Bohužel se k těmto přiřadil i Msgre Halík, jehož jako sluhu Božího zcela deklasuje jím deklarovaný odstup od těch, kdo nesdílejí jeho vnímání dnešního světa.

+1/−1
2.6.2018 11:16

M90i13l32o63š 60D41v21o93ř57á23č13e32k 2315378560444

Hodnotny clanek. Pokud jsem se kdy v zivote setkal s opravdovymi vericimi, byli to vzdy skveli a slusni lide. V pripade T. Halika bych proto osloveni 'pan' nikdy nepouzil.

+2/−2
1.6.2018 16:46

B82o68h85u59m61í21r 36Š76i33m28e82k 3691780724834

A saháme mu svým vzděláním aspoň po kotníky? :-)

0/−3
3.6.2018 16:05

P64e17t78r 15S56k41á89c53e50l 6644359399

A kdo a jak vzdělání "změří"? Skutky přesvědčují. Např. pan Baťa neoslňoval žádnou vysokou školou a byl naším nejúspěšnějším podnikatelem, že? V oblasti duchovní, tedy v oblasti duchovního vzdělávání může být pan Halík oproti jiným současným vzdělancům skoro nulou. Jaké jeho myšlenky přetrvávají? Viz paní profesorka, jedna z mnohých, která se zapisuje do srdcí mladých lidí:

http://www.martafouckova.cz/

+3/0
4.6.2018 19:21

B46o23h88u24m83í25r 64Š66i70m96e14k 3161780764554

To je jen váš problém, že si nevážíte vzdělaných lidí!

0/0
16.6.2018 22:06

J40o42s58e51f 25T83l38u47s24t51ý 8319986121924

R^

0/−1
31.5.2018 17:13

P24a45v93e35l 81V89y62s43k13o98č53i24l 7163232677131

výborně napsáno R^

+5/−1
30.5.2018 15:28

P71a36v79e85l 58K21r91a23e20m54e18r 8747744718

Napsal jste to velmi správně.To co si dovolilo divadlo Husa na provázku si nedovolili ani komunisti v dobách největšího útlaku v padesátých letech .Smutné je ,že takovou akci platilo město Brno z peněz všech občanů.Nyní je vidět jak bídnou úroveň mají radní města Brna!

+7/−3
30.5.2018 13:35

B61o26h61u72m56í60r 19Š80i95m85e91k 3961380584964

Asi Vás Vaše mládí omlouvá, nebo máte chabou paměť, když netušíte, co si dovolili komunisti vůči věřícím! :-)

0/−1
3.6.2018 16:07
Foto

V10l77a24d79i21m79í94r 28K26r44o13u53p79a 8257368801872

Jsem ateista, přesto považuju onu urážku Krista za silně za čarou myslitelného. Ač nevěřím v Boha, v zázraky, které prý udělal Ježíš, přesto si vážím lidí, kteří jdou jeho cestou. A chápu, že země, kde jsem se narodil, region, ve kterém celý život žiju, by bez křesťanské víry nebyl tam, kde dnes je. Naprosto s Vámi, pane Pijáčku, souhlasím. Karma R^

+12/0
30.5.2018 13:30

P68e40t47r 37S62k42á66c16e92l 6904399929

Díky za upřímnost a jen něco k J.Kristovi - každý IT pracovník Vám potvrdí, že J.Kristus žil a že nevěříte svědectví jeho současníků nevadí. Časem se přesvědčíte. Hlavně ale chci připomenout citát z kalendáře:

"Bůh nepůsobí zázraků, které ty sám neděláš" » kalendář z r.1924.

Což platí pro každou lidskou bytost.

+1/0
2.6.2018 19:34

P92a60v81e42l 26K20u76c92h93t62a 4916661967454

A to se musí protestovat znásilněním muslimky, vyndáváním státní vlajky z ženských genitálií? Kam se hrabou Pussy Riot ...

+8/0
30.5.2018 13:14

V38l52a17d38i65m69í15r 14V38y96s21o69k47ý 8452572731285

škodaže jsem tu hru neviděl... ale Woland byl dobrý! ;-D

0/−1
30.5.2018 13:05

B87o64h35u32m82í30r 20Š63i14m59e87k 3921150484794

Hlavně ruským prostředím silně deformovaný! :-)

0/0
3.6.2018 16:09

P39e26t13r 23K98o63r35e69c87k88y 2313837303561

Přečetl jsem si Halíkuv rozhovor a kde je prosím to "pohrdání" ?

+3/−4
30.5.2018 12:55

M71a40r44t30i43n 14K12r71o23u55p31a 2951733609200

Pan Halík je sebestředný arogantní demagog který pohrdá naprosto každým kdo si sním dovolí nesouhlasit.

Naprosto mu chybí pokora, skromnost.....

S jeho nadutou samomluvou nemá smysl ztrácet čas.

+19/−1
30.5.2018 12:31

M26i20c32h58a40l 39G30e42c44i73k 6635629937464

Chvala Bohu, poculi sme slovo hnutia Al-Katoli-kaida.

Autor sa zda byt presne tym typom, ake v stredoveku volali po krizovych vypravach a inkvizicnych procesoch, lebo niekto urazil ich svatu vieru. Chvalabohu zijeme v case, kedy nabozenstvo takmer ziskava poziciu, aku malo mat vzdy: je to jeden nazor z milionov, nazor, ktory sme povinni brat len tak vazne, jak je podlozitelny faktami, a ktory si zasluzi tolko ucty, kolko jej dava ostatnym. Vasa viera nie je nadradena viere v UFO a vasa cirkev nema dovod byt nadradena akemukolvek klubu priatelov fantasy literatury. Proste sa s tym zmierte. Ak chcete nieco skutocne krestanske, tak nastavte druhu tvar, zehnajte tym co vas preklinaju, ucte sa skromnosti a hlavne neodsudzujte a nekritizujte druhych za to, ze odmietaju niekoho odsudit, pretoze to je nieco, co Kristus jednoznacne zakazal. A ak zavidite, ze Mohamed neprikazal svojim veriacim strpiet kazdu urazku, zatial co Kristus ano, tak sa dajte na islam, najlepsie ten salafisticky - tam zapadnete.

+5/−14
30.5.2018 11:42

M42i60l45o88š 17T41r28m53a72č 1709446

Podstata věci je trochu někde jinde: Ve Vámi popsaném křesťanském duchu snesu a třeba i nastavím druhou tvář, když někdo bude fackovat / urážet mne. Ale nemohu mlčet, když bude někdo urážet moji manželku, moje rodiče, moje děti a Krista! To je asi důvod, co p. Pijáčkovi (i mně..) na vyjádření P. Halíka vadí: Že vše posunul do polohy "prostých věřících, kteří tomu nerozumějí (volně parafrázuji...)" a nebere příliš zřetel na základní povinnost lásky - zastat se nenechat bez odezvy, když je někdo veřejně zostouzen a urážen - natož Ježíš Kristus.

+12/−2
30.5.2018 12:05

B77o67h13u57m90í13r 89Š73i59m71e77k 3981350894264

Nemyslím si, že Tomáš Halík je v rozporu s Ježíšem Kristem. Tak to vnímáte někteří. Ale jiní cestou exaktního přístupu k teologii, srovnatelnou s ostatní exaktní vědou, hledají Ježíše skutečného, aby jejich víra měla pevnější základ. :-)

0/−1
3.6.2018 17:20

M51i97l10o55š 79T50r17m34a79č 1939856

Netvrdím, že P. Tomáš Halík je v rozporu s Ježíšem Kristem, a mu nikdo jeho teologické a exatní přístupy nevyčítá a neupírá. Ale o tom celá tato kauza není. Taky jde o zcela obyčejný, lidský (natož křesťanský) přístup a postoj v sitaci, kdy je milovaná a nejvýše milující bytost neuvěřitelně sprostě a rouhavě urážena a haněna. A to je v inkriminované hře neoddiskutovatelným faktem i kdyby to v ní nějak mělo sloužit jakémusi (pozitvnímu?) sdělení a porozumění (jako že tomu tak i dle známých a publikovaných postojů a hodnotových premis režiséra není..).

0/0
3.6.2018 18:58

B16o66h28u90m72í47r 60Š24i62m70e27k 3841520704734

Takže Tomáš Halík se spletl? Škoda, že nemám kontakt na jeho článek. Hru jsem neviděl, tak těžko mohu hodnotit. Jen je mi divná ta již letitá honba na Tomáše Halíka jako antikrista.

0/0
3.6.2018 22:22

M87i44l74o63š 61T20r98m89a89č 1309526

Ano, podle mého názoru posoudil hru, její ideové zaměření, pornografické a blasfemické provedení a nutnost se vůči ní (ne)vymezit nesprávně. Nevím, že by někdo léta pořádal na T. Halíka "honbu" jako na antikrista. Pokud vím, tak si zcela svobodně říká a píše co uzná za vhodné a nadále působí jako oficielní duchovní v Praze.. Jeho diskutované vyjádření ke hře je např. na: http://www.christnet.eu/zpravy/29137/.

0/0
3.6.2018 22:46

B26o90h92u69m42í32r 62Š15i96m32e55k 3671970404474

Dík za odkaz. Nechápu, co koho může tolik rozčilovat na textu Tomáše Halíka. Vždyť tam není nic urážlivého!

Prostí věřící, katechismoví věřící, prostě na takováto představení chodit nemají, protože je to pro ně hřích! Měli by se z toho zpovídat!

Věřící hledající skutečného Ježíše Krista se nad to povznesou, nejspíš na tuto hru nemají potřebu jít a její hodnocení nechají odborníkům. Pro ně je to za hranou normálního vkusu... :-)

0/0
3.6.2018 23:19

M20i36l55o33š 23T56r84m16a62č 1729596

b) Házení všech protestujících do jednoho pytle se "strašidly (kde je úcta T. Halíka k osobě a názoru druhých?..) od Miroslava Sládka po exhibicionistu Libora Halíka".

"V jedné řadě" se Sladkem se nikdo neocitl. Kdyby T. Halík na tom náměstí byl, tak by to nemohl napsat. Sládek si tam s pár příznivci vykřikoval svoje a pro sebe a na věci se jen trapně přiživil a to bylo každému jasné hned od začátku.

Libora Halíka znám zběžně mnoho let. Ano, říká upřímně, bez obalu a veřejně co si myslí. Ale za tím co říká a dělá je jeho upřímné přesvědčeni a víra. Jistě nemusí se to každému a vždy jak obsahem, tak i formou zamlouvat a líbit, ale není to žádný jeho exhibicionismus.

Last but not least mluvit o náccích co se snažili v divadle představení zabránit je podle mne také dost přehnné. Ne že bych si o tzv. Slušných lidech dělal nějaké extra iluze, ale kdyby to mělo být v náckovskem duchu Německa 30. let, které T. Halík zmiňuje, tak už by to divadlo dneska nejen nehrálo, ale spíše i neexistovalo.. Tady i policie naznala, ze k žádnému násilí nedošlo.

0/0
4.6.2018 10:56

M25i41l74o16š 75T37r70m29a31č 1699316

Připadá mi Váš náhled v některých aspektech trochu zvláštní...

1. Myslíte, že prostí věřící skutečného Krista nehledají? Z čeho tak, prosím, usuzujete? A "neprostí" věřící - při vší úctě k jejich hledání skutečného Krista - nemají snad být "katechismoví" a nemají tudíž na hru jít jen proto, že je za hranou vkusu? KKC je oficiální církevní dokument, který předkládá a vykládá nauku Církve a platí pro všechny věřící (tedy katolíky), bez ohledu jak "prostí" jsou. Dokonce je to tak, že byl vlastně původně vydán pro biskupy, kteří na jeho základě měli vydat národní verze (cože se jaksi většinou - a i u nás - nestalo = platí oficiální překlad). Takže je-li něco hříšné ve své podstatě, tak to platí pro všechny. Ano, různá (až velmi nízká) může být přičitatelnost viny, ale to se týká spíše nevěřících (např. herců apod.) nebo lidí o věci totálně a bez vlastní viny nepoučených. Mám dojem, že tento objektivní pohled na špatnost celé věci se ve všech těch diskusích jaksi vytrácí a vše se relativizuje na osobní porozumění, pocity a přístupy. Ale o ty až tak dalece přece vůbec nejde..

2. Urážlivé na vyjádření T. Halíka jsou- při vší úctě k němu -dvě věci.

a) To dělení věřících na "prosté", kteří "příliš..nepřemýšlejí z více stran a reagovali emocionálně a prvoplánovitě na něco vytrženého z kontextu" a ty "neprosté", kteří si to vše produmali a promysleli, na představení také nešli a promyšleně a s porozuměním proti němu neprotestovali. Věřte, že mnohé z těch, kteří různými slušnými formami protestovali osobně znám a jsou to vesměs lidé vzdělaní, poučení a přemýšliví a rozhodně do toho nešli jen v nějakém záchvatu emocí. Doporučuji seznámit se s dokumenty k této věci od profesora Osolsobě (z JAMU Brno), kterého rozhodně nikdo nemůže považovat za prostoduchého, nevzdělaného a v divadelní problematice neinformovaného; např.:

https://www.reflex.cz/clanek/zpravy/87561/brnensky-estetik-petr-osolsobe-umelecke-rade-jamu-odstupuji-nejste-schopni-postavit-se-moralnimu-hnusu.html

0/0
4.6.2018 10:57

B91o37h93u31m47í73r 50Š41i75m75e33k 3231100724444

Děkuji za odkaz. Je mi blízký.

Ad 1) V naší diskusi se nějak nepotkáváme. Jsem starší člověk vychovávaný v katechismové víře: Přečti si katechismus a pohlaš, že všemu věříš, budeš pokřtěn a staneš se křesťanem. Podle mých osobních zkušeností to prohlášení většinou neodpovídá pravdě. A předstíraná pravda není v souladu s Ježíšem. O mnohých věcech v katechismu pochybuji, ale za nás pochybovat byl ještě hřích. Dokonce jít na takovouto divadelní hru byl hřích. A vlastně i jít na nekatolickou bohoslužbu se také neslušelo. Dnes to za hřích neberu, pokud s exaktností hledám Ježíše historického a snažím se Jeho očistit od pozdějších nánosů. To je pro mne hledání, které není obecnou potřebou všech křesťanů.

Rozhodně nepohrdám prostými křesťany, kterým k víře stačí jistý souhlas s katechismem, jen je maximálně jemně upozorním na jejich neupřímnost ve víře, pokud jejich víra nemá kontakt s realitou. Pokud teolog-vědec se povznáší nad tyto prosté věřící, pak má k tomu jistě opodstatnění jako vědec, já mu to nemám za zlé, protože vnímám jeho pohled jako pohled věřícího příštích věků. Vnímám, že prostý přístup k víře, který je pro spásu člověka dostatečný, nebude časem tradovatelný, což ostatně není již dnes. "Jděte a učte národy" v něm nefunguje. Dnešní člověk lpí na exaktním přístupu ke všemu, tedy i k víře. Proto je dobře, pokud usiluje o poznání Ježíše z Nazareta jako člověka, aby mohl pochopit jeho povelikonočně zjevené božství, a nepřijímal Ježíše Krista pouze jako ikonu, což dnes vnímám jako časté.

Ad 2) Dostáváme se na hranu, co je ještě umění a co není. Žijeme v době, která neuznává odpovědnost divadelníků, novinářů, politiků... za soustavné vzdělávání a vychovávání občanů. To není dobrý přístup! Naše doba se stává stále cyničtější a pokud chce někdo být viděn, musí zdvihnout emoce. To platí pro školní výchovu, pro novináře, pro politiky i pro divadelníky. A všichni víme, že negativní emoce jsou průraznější. O to větší by měla být odpovědnost. Ale ta není!

0/0
4.6.2018 12:34

J66a17n 95R40á84ž 1399963814170

Na to, co jste napsal nelze odpovědět jinak než:

Blahoslavení duchem chudí, kteří nemohou rozumět podstatě problému a proto jim odpusťme, když hloupě reagují.

0/−2
2.6.2018 10:48

P30e40t89r 56S27k96á78c19e77l 6874439279

Anebo - Rouháním se nudy nezbaví...R^

0/−1
2.6.2018 19:36

M38i90l19o21š 64T30r96m83a91č 1289746

Z definice svátosti kněžství vyplývá, že jde o nezrušitelné znamení. Takže když P. T. Halík vykládá cokoliv, z toho, že je knězem, jej nemůže nic vyvázat.... Myslím, že ti, kteří zvolili nějakou formu protestu proti tomu sprostému a rouhavému paskvilu v divadle, to učinili rádi a většina z nich proto, že Krista opravdu miluje. Poučování o tom, že "nerozumějí drsnému jazyku postmoderního divadla" se jich sice může osobně dotknout, ale věřím, že by v tomto případě pro svého Pána rádi snesli a obětovali i horší věci....

+6/0
30.5.2018 11:31

O43t41o 70J63u32r89n84e90č94k55a 2863100171823

Halík protestoval proti tomu co dělali Charlie Hebdo, protože ti tehdy urazili Mohameda a Islám. A to se nesmí. Devianti z Brna urazili Krista a to se smí, to přece moderní a pokrokový katolík musí pochopit, no ne?

+18/−3
30.5.2018 10:57

M93i24c77h95a23l 45G21e38c26i37k 6255869287294

Charlie Hebdo celkom bez diskriminacie zosmiesnovali vsetkych - v ich inych cislach boli karikatury pedofilnych knazov, aj zosmiesnovanie samotneho Krista. Asi potrebujete velmi silne verit, ze niekto je proti vasej strane zaujaty :-)

+3/0
30.5.2018 11:30

J19i98n97d25ř12i64c56h 24N56o43v55ý 3285924962485

Je možno urazit fiktivní postavu?

+1/−2
30.5.2018 11:45

V71l51a90d12i38m70í16r 28V86y77s81o63k14ý 8242422481455

ano, když se v jejím jménu může vraždit...

+1/−2
30.5.2018 13:04

P71e64t81r 94J57í70l96e51k 8352781667

Tak jsem si díky vám Halíkův článek přečetl. I další zajímavé příspěvky na onom Webu. Myslím si, že Halík prostými věřícími nepohrdá. Pouze upozorňuje na tu skutečnost, že byli zneužiti pochybnými politiky .

+8/−7
30.5.2018 9:46

E44v49a 94K52o23r88b54e85l34o84v89á 4582136792

Kašlete na něj. Normální trapný intelektuálský levičák stejně jako Marx.

+9/−1
30.5.2018 9:06

J20o47s29e11f 51L98e23i93n20e56r 8377259527242

Připomíná to trochu Antichartu. Tam také téměř nikdo text nečetl, ale žádalo se veřejné odsouzení. Co se týče pana Halíka, ten se k věci vyjádřil takto: V té hře vůbec nejde o ‚Ježíše znásilňujícího muslimku‘, nýbrž o protest proti světu, v němž se vše – i svaté symboly náboženství – zneužívá k rozdmychávání nenávisti jedněch proti druhým. Mně se představení také ‚nelíbilo‘, ale cílem ‚cool theatre‘ není se líbit a bavit, nýbrž provokovat k myšlení.“

+13/−7
30.5.2018 8:31

K79a92r59e12l 90N48o83v47á81k 4399496240697

abych mohl k něčemu zaujmout stanovisko, musím se s tím nejprve seznámit, přesně tak to bylo s Chartou a následně Antichartou, všichni se vyjadřovali k něčemu o čem měli jen zdánlivou představu, proto bych otci Halíkovi nevičítal že to shlédl, dokonce dvakrát, asi to bylo i na jeho vědoucnost náročné,...... ale pak označit ostatní, kteří na tom nejsou intelektuálně jako on, jako "prosté"........je přinejmenším nevhodné, .....ale také je třeba přihlédnout k jeho věku, člověk už ztrácí soudnost, tak mu to promiňme, :-):-):-):-):-)

+2/−1
30.5.2018 13:51
Foto

J56i24ř60í 80H16e78r24m46á33n77e49k 4836782532490

Souhlas a karma. Halík se jako kněz vůbec nechová. Chybí mu pokora sluhy božího.

+17/−2
30.5.2018 7:34
Foto

M39a48r24e97k 46S40v15ě40t34l87í67k 1639950712649

Pravil donašeč STB. Amen

+6/−4
30.5.2018 11:12

J89o61s36e39f 66L79e59i74n31e45r 8377769567242

s pokorou Boží.;-D

+2/−1
30.5.2018 11:47

B20o27h21u94m43í18r 43Š24i50m77e39k 3511820354924

S pokorou Jidáše, že? :-)

0/0
3.6.2018 17:27

M47i24c28h73a67l 86G87e56c49i85k 6695789727924

Asi by si mal brat priklad v skromnosti z ludi, ktori ho kritizuju, aniz by sami v tomto svete znamenali cokolvek vynimocneho. To dava zmysel.

+1/0
30.5.2018 11:51

B61o18h62u57m25í24r 69Š55i68m62e63k 3311740214584

Ano, nejraději kritizují ti, kteří kritizovanému nesahají ani po kotníky. A kritika od estébáka ta sedí vždy, že?

0/0
3.6.2018 17:28

B10o24h96u34m80í82r 31Š19i12m88e37k 3321700714184

Heřmánek, odborník na křesťanství promluvil, že? :-)

0/0
3.6.2018 17:26

I73v38a70n 31M87a68r75e93k 6664208332

Naprostý souhlas a karma. R^

+8/−1
30.5.2018 7:09

Z91d54e64n20ě46k 22B76á97r48t71a 2713544907195

Prostí věřící našli svého dábla,kterého by nejraději viděli na hranici....;-)Je moc dobře,že církev reprezentovaná podobnými lidmi jako Vy po celé Evropě ztrácí moc i vliv a její svatostánky se vyrazdnují.Přímo krásně ukázkový příklad je Irsko.Jako prostý věřící jste jistě hrdý na tu holohlavou bandu nácku,kteří vystoupili na "obranu Ježíše",stejně tak jste asi hrdý na Miroslava Sládka,který učinil totéž.Co na tom,že všichni tito "boží bojovníci" si dělají s prostých věřící "užitečné idioty",které zneužívají pro své politické ambice.Takhle nějak začínal každý klerofašistický režim....

+10/−13
30.5.2018 6:17

V40i98l60é67m 87B91a97r83á60k 4886357609536

Proč dáváte do souvislosti parazitující "Slušné lidi" a věřící? Policie měla vyvést je ale i herce.

+4/−2
30.5.2018 10:40







Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz