Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, jenže pan "Jen kladeč věnců, jehož jméno si nepamatujete" by tam šel. Rozhodl jste se špatně a následky neseme všichni.

3 0
možnosti

"Mohl jsem se rozhodnout mezi Vámi a člověkem jehož jméno jsem už zapomněl, člověkem, kterého silně prosazovaly obě kavárny, pražská i brněnská. Rozhodoval jsem mezi možností špatnou a ještě horší. Na rozdíl od Vašeho protikandidáta jsem si myslel, že vím, co od Vás můžu čekat."

Existencia takychto ludi, rozhodujucich sa tymto sposobom, je vsetkym, co robi demokraciu nedokonalou. Viac k tomu neni co dodat.

2 0
možnosti
Foto

Pane Pijáčku měl jste Zemana prohlédnout dříve. Teď jste nemusel sepisovat takové elaboráty. Já jsem Zemana nevolil, jelikož mu nevěřím ani slovo. Myslím, že takových lidí, kteří toho litují je hodně.

7 0
možnosti

Já též...souhlas.

0 0
možnosti
Foto

Taky se mi chtělo blejt, když jsem viděla Zemana za řečnickým pultem oslovujíce soudruhy.

3 0
možnosti

T70o60m48á34š 36Z46m92e34k

23. 4. 2018 14:54

Je to teď pořád dokola. "Dal jsem Zemanovi hlas, protože jsem věděl, co od něj mohu čekat a teď zírám co vyvádí...." Slýchávám poslední dva měsíce v kuse od lidí, co ho volili. Ano, Drahoš nebyla ta nejlepší varianta, ale.... No což už... Darmo brečet nad rozlitém mléce že. Prostě, berme to z lepší stránky. Za pět let už Zeman nevyhraje :-)

5 0
možnosti

Co jste, prosím, od Ing. Miloše Zemana, CSc., bývalého člena KSČ, čekal jiného? Skutečně jste se domníval, že u něo dojde k nějaké konverzi? Mimochodem pan prezident je nejen pokřtěným, ale i biřmovaným katolíkem, ač se prohlašuje za tolerantního ateistu. To Vás neupozornilo? Místo toho jste při rozhodování o volbě nesmyslně použil zcela abstrakního pojmu "kavárna", což lze těžko chápat.

6 0
možnosti

PS: Stejně těžko chápu, proč se chlubíte tím, že neznáte jméno prezidentského protikandidáta, bývalého předsedy Akademie věd (prof. Ing. Jiří Drahoš, DrSc.). Pokud toto jméno považujte za nepodstatné k zapamatování, jakou péči by tedy měli lidé věnovat Vašemu blogu, když jeho významu (stejně jako třeba já) nikdy zdaleka nedosáhnete?

4 0
možnosti

Nevím jestli se prezident svou neúčastí na církevním "svátku" dopustil něčeho špatného. Určitě to asi nebylo nic co by ovlivnilo naši přítomnost nebo budoucnost. Dal přednost živým a budoucnosti, což je pro mne důležitější. I když se jednalo o KSČM, je to totiž parlamentní strana víme?

2 8
možnosti

Kardinál Beran nebojoval za církev, ale za náš stát a národ.

6 0
možnosti
Foto

Pokud vím, tak česká církev je v procesu odluky od státu. Nevidím důvod, proč by u církevní ceremonie měla figurovat hlava státu. Církev je instituce, která spravuje církevní majetek a vedle toho udržuje tradici křesťanských svátků a bohoslužeb. Budu-li upřímný, tak sjezd hasičů by mi byl bližší, než tohle zkostnatělé černoprdelnictví. Také jsem zaznamenal, že KSČ(M) nikdo nezrušil ani nezakázal a ve volbách získala tato strana téměř 8 % hlasů aktivních voličů. Prezident dostal 51 % hlasů a já od té doby neslyším nic jiného, než to, jak se měl zachovat, co měl udělat, kde měl být, s kým měl mluvit, s kým ne. Každý je chytrý jak rádio a tolerance nikde. Pokud někdo znesvětil mši za kardinála Berana, tak to byl Duka, který si neodpustil politizování nad jeho rakví.

6 11
možnosti

Nemusím pana Zemana, a vadí mi jeho účast na sjezdu zločinců. Ale nechápu, proč by se měl zúčastnit nějaké církevní slavnost.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS