Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

No a my doma pse i jíme a je to pochoutka! Samozřejmě nejsou to malí poskoci, protože s takových se nedá nic pořádného udělat. No a jinak u nás na dvorku také běhá pes, slepice, kohout a v klecích máme králíky. Krátce řečeno Bělobrádek ona úmrtí zvířat pojmenoval přesně!!

5 5
možnosti
HV

Mňo, hafíka na česneku už jsem neměl dlouho, pravda. Guláš je taky mňam, ale karbanátky mi moc nejedou...

0 0
možnosti
ZB

Časy se mění. Topení koťat je dnes projev barbarství, je lepší dát kočku kastrovat. Babička to taky dělala, ale prostě tenkrát se snad ani kastrace nedělaly, koneckonců, obvykle i nějaká veterinární péče byla dost vzácná, buď se z toho kočka (pes) dostali sami nebo se jim pomohlo, ale tak akorát na onen svět aby se netrápili.

Takže dnes klidně řeknu, že naše kočky umřely, protože pro nás to byly členové rodiny. Ano, členové druhé kategorie, ale pořád členové rodiny.

Takže Bělobrádek ani vy pravdu nemáte. Ne podle mě.

6 2
možnosti
MT

No, myslím, že si Bělobrádek mohl odpustit ty kecy o etno-eko-bio blablabla (zejména proto, že tyto skupiny se s těmi antropomorfizátory zvířat zase tak moc neprolínají), ale v podstatě má pravdu, stejně jako autor blogu.

Navštivte někdy nějakou skupinu třeba milovnic koček na FB, z toho by jeden blinkal (ty naše děťátka, miminka... takhle zovou svoje kočky, papají, spinkají, kakají...).

Aby nevznikla mýlka - celý život mám zvířat (psů a koček a i jiných) doma dost, v naprosté většině různé odložence a nalezence, mám je moc ráda jako společníky, žijou s náma v domě, ale mají jasně dané místo v hierarchii a prostě furt žerou psí nebo kočičí žrádlo a ne jedí, kaděj (když ne přímo se.ou) a když dojdou na konec, tak nezemřou, ale pojdou nebo umřou (jak píše někdo dolejc, to je pro zvíře dobře použitelné). "Překvapivě" vypadaj, že nás maj rádi a nejsou to žádný neurotický hysterici.

Dneska lidi zachraňují kdejaké doživotně zmrzačené kotě, a obávám se, že především pro svůj pocit nějaké podivné vznešenosti či jak to nazvat, a interrupci přitom berou jako nějaký úžasný civilizační výdobytek a vlastního dědu s alzheimerem by rovnou utratili. Divná doba.

11 4
možnosti
AT

mohla byste mi vysvětlit významový rozdíl mezi zemřou a umřou ?

2 0
možnosti
Foto

Co čekat od člověka, co by rád ve škole tělesné tresty?

2 1
možnosti
FM

Taky jsem pro tělesné tresty ve škole. A to nejen pro žáky ale hlavně pro jejich rodiče!!

1 0
možnosti

Možná by bylo dobře panu Bělobrádkovi popřát, aby jednou, až se naplní dnové jeho, zemřel.

2 0
možnosti
LJ

Mnoho zemřelých lidí dnes nemá pohřeb, jsou rozptýleni, nemají hrob. Naproti tomu je v Praze hřbitov pro psy. Nedivil bych se, kdyby ti postmoderní současníci řekli, že ti lidé zdechli a psi zemřeli. Bylo by zajímavé zjisti, kolik mladých lidí, kteří spolu žijí, dává dnes přednost psu před dítětem.

15 3
možnosti
NM

...jedno je jisté když ten tvoreček s náma žije npř.10 let v dobrém i zlém a dáváme mu lidská jména tak nevidím důvod angažovanosti p.Bělobrádka v tomto případě a hlavně,co tím chtěl docílit....:-/

14 1
možnosti
FM

Já jsem Bělobrádka pochopil. Poukázal na to, že si společnost váží více zvířat než lidí. Ani podle mne to není pro společnost lidí dobré.

1 0
možnosti
Foto

Když mi chcípl papoušek, bylo to horší, než kdyby umřel.

Takže asi tak.

Je jedno, jak tu smutnou událost nazveme, podstata je jinde.

8 0
možnosti
Foto

A nejhorší je, když chcípne a ještě k tomu umře.

2 0
možnosti
Foto

H79a66n70a 46V60l71k41o13v81á

29. 8. 2017 19:47

Lucie A.Sulovská vládla bystrým úsudkem a nepopiratelnou inteligencí již v 16 letech kdy začala psát na tento blog. To, že se jí chopilo ECHO je naprosto pochopitelné.

A Bělobrádek - zřejmě se potřeboval vymezit proti eko-etno vychrtlinám s kroužky kdekoliv (zejména v předvolebním boji by to mělo zabrat na konzervativní volič.

Já jakožto velmi konzervativní (pravicový) volič také dávám svému psu najíst, nechávám ho dělat hromádku a až umře, obrečím to. Mám dvě děti a živnost, pes není mou jedinou zábavou (navíc je to lump), ale máme ho prostě rádi.

P.S. Ty psy vesničanů uvázané u boudy bez možnosti pohybu, se kterými nikdo nejde na vycházku ani jednou za měsíc znám. Někteří z toho zmagořili.

Zodpovědný člověk, byť vesničan a třeba lidovec by si měl pořizovat jen taková zvířata, o která se dokáže postarat.

19 3
možnosti
PB

Já zase znám ty venkovský čokli co po mě vystartovali, když jsem jel kolem na kole.

Mé levé lýtko má má na sobě nejspíš už na vždy dvě jizvy, které mi budou připomínat, že pejsci jsou fajn, ale některé bestie mohou být nebezpečné. :-)

1 2
možnosti
EN

no pane.. vy jste zralej na ránu, napsat takovou nehoráznost, že ochránci zvířat a jim podobní jsou potrhlí aktivisté to může napsat jen idiot bez soucitu. Burani mají ke zvířatům zvláštní vztah, že co nejde vykrmit a sežrat, to je nezajímá. Ke zvířatům se podle té své debilní teorie chovají. ;-€

12 11
možnosti
  • Počet článků 284
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Člověk, který má rád lidi. Přesto dokáže, a to velmi často, jiné nadzvedávat ze židle. Nekompromisní zastánce tradičních, tj. křesťanských hodnot. Velmi silný euroskeptik, odpůrce totalitářů pravých i levých. Z hloubi duše nenávidí lidskou hloupost, zejména pokud je spojená s jakýmkoliv druhem moci.