Děkujeme za pochopení.
V23l42a84d57i32m41í80r 44H49r91u79b85ý
Mýlíte se. Sponzorství rodičů není nutné. Dostatečným důvodem přijetí je sponzoring státu (a zcela neomezený počet vzdělávacích zařízení, poskytující papír s hlavičkou "Maturitní vysvědčení").
V72l87a85d12a 62S57i90m59o93n95i83k
Vytratila se logika, úplně ze všeho. I ze školy. Kolik z absolventů dnešních vysokých škol by dnes - slovy mládežníků - " dalo" zkoušku z aristotelovské logiky? Ve středověku to byla nedílná část magisterského studia.
R29a74d11k86a 62K70i35e85l42b26e77r18g41e51r20o64v25á
Troufnu si nekolegiálně říct, že se všeobecné ví a i píše, že u nás se matematika učit prostě moc neumí. Řada lidí vidí v matematice strašáka, řada učitelů nebere metodu matematika Hejného jako přínosnou. Spousta lidí je otrávených a zbytečně. Matematika u mě mezi dvojkou a trojkou kdysi, a přesto , pan učitel - stará jednoduchá škola opravdového myšlení dokázal, že jsem dobrovolně a s nadšením chodila na jeho odpolední kroužek logického myšlení a matematiky dva roky. Zeptejte se dneska dětí, jestli by chodily na kroužek matiky a logiky ve čtyři odpoledne. Trnou hrůzou, že v testu ,,nedají,, jedno jediné správné řešení . neboli postup, a bude to za pět.
A v Cermatu sedí ti,co by učit nešli a ti, co si na dětech honí triko... matematika je krásná , ale chce čas. A ne tři minuty v letu na jeden příklad.
J11o26s90e24f 86N31o82ž43i26č94k89a
Jenom k tomu poslednímu odstavci: když se podíváte např. na zadání letošního testu z matematiky, tak zjistíte, že převážná většina příkladů se opravdu za ty 3 minuty bez problémů spočítat dá (některé i za minutu). A na projítí u testu z matematiky přitom stačilo 33%. Já jsem také pro, ať se tam dá méně příkladů, jejichž řešení bude vyžadovat více přemýšlení, ale obávám se, že potom bude počet propadlíků ještě vyšší než nyní...
P. S. Matematiku rovněž neučím.
R90o50m37a32n 42K42o71z57e40l
Když jsem v r.1999 odcházel ze ZŠ, tak kdo měl na čtverky, tak na střední nešel, protože věděl, že na to nemá, kdo měl trojky, tak to musel už hodně zvažovat. A jak je tomu dnes? I tehdy se už mluvilo o inflaci středního vzdělání.
J33a55n 10R40á44ž
Za prvé tolik studentů neudělá zkoušku z matematiky, protože k maturitě chodí min.30% studentů, kteří na to prostě nemají.
Za druhé: Nijak nepřekvapila zpráva Cermatu, že nejvýc "výbuchů" měli studenti u trojčlenky a nepřímé úměry, což je matika základky. Proč? Protože učitele učí šprtat vzorečky a ne matematicky myslet.
Rada, nauč se zpaměti Sbírku příkladů středoškolské matiky a maturitu máš jistou (tu dala dceři mé známé matikářka na gymplu) je příklad učitelské debility!
J10a10n 55R50á55ž
Za prvé tolik studentů neudělá zkoušku z matematiky, protože k maturitě chodí min.30% studentů, kteří na to prostě nemají.
Za druhé: Nijak nepřekvapila zpráva Cermatu, že nejvýc "výbuchů" měli studenti u trojčlenky a nepřímé úměry, což je matika základky. Proč? Protože učitele učí šprtat vzorečky a ne matematicky myslet.
Rada, nauč se zpaměti Sbírku příkladů středoškolské matiky a maturitu máš jistou (tu dala dceři mé známé matikářka na gymplu) je příklad učitelské debility!
J34a43r48d63a 71C33h52o81v85a94n51e39c
Maturity z matematiky dopadly špatně, protože je příliš mnoho studentů udělalo.
Správný, reálný výsledek, odpovídající znalostem a schopnostem, by byl cca 33 % neúspěšných.
- Počet článků 284
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2368x