Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I21v50a68n 12M44a72r35e19k

26. 3. 2016 21:12

Největší "groteska" byla, když jsem nadpis blogu který byl ukončen vykřičníkem doslovně opsal a na konci jsem použil místo vykřičníku otazník . Vzápětí mi byl příspěvek smazán jako urážlivý . .Je pravda že p,blogger v nadpisu použil vulgární slovo, právě kvůli němu jsem tam ten otazník přičinil a žádal vysvětlení. R^

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

I75v77a39n 76M33a50r66e31k

26. 3. 2016 21:14

Stalo se mi to též p.Dřínku, mají milon důvodůproč příspěvek stopit ,zatímco jiný "chráněnec" (nejmenovat!) může vypisovat cokoli . Rv

0 0
možnosti

Na Hydepark jsem nikdy nechodil. Až dnes. Prošel jsem si mnohé blogy a dospěl jsem k závěru, že se jedná o elitní klub a být sem přesunutý je vlastně pocta.

Jenže dotyčná adminka mne sem ihned nepřesunula,jak mi napsala, ale normálně mne smazala. A až na můj mail mne sem dala. Takže tato ochránkyně morálky docela obyčejně lhala. Jenže podle ní to není cenzura a když se mi to nelíbí, tak zde nemusím blogovat.

Každopádně mám námět na další blog.

1 0
možnosti
Foto

J18i57ř30í 76R50o97h12a14n

26. 3. 2016 15:18

Z toho si nic nedělejte. Mě zase smazali příspěvek do diskuze za tvrzení, že na silnicích v Indii se můžete kdykoliv srazit s nějakou krávou nebo volem. Nejspíš jsem měl použít termín hovězí skot.

0 0
možnosti
Foto

Mně admini z blogu idnes vždy pomohli. Automaticky se mi zablokoval přístup do diskuse, když jsem použila vědeckou definici vulgarismu. Paradoxně jsem reagovala na vulgarismus jiné blogerky. Lehký. Jelikož jsem neměla dost íček, nemohla jsem se dostat do blogu. Ale adminka mi přístup o víkendu zpřístupnila, i když to zablokovala diskuse. Takže ke mně se vždy chovají slušně a pokud mohou, poradí a pomohou. Dokonce jeden bloger žádal stažení mého článku a admini mi napsali, že můj článek splňuje kritéria, aby byl uveřejněn. :-)

0 0
možnosti
Foto

Všeliké rozčilování... Ale klidně je možné, že Vám to přesunou do Hyde Parku, kam by to vlastně patřilo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 284
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Člověk, který má rád lidi. Přesto dokáže, a to velmi často, jiné nadzvedávat ze židle. Nekompromisní zastánce tradičních, tj. křesťanských hodnot. Velmi silný euroskeptik, odpůrce totalitářů pravých i levých. Z hloubi duše nenávidí lidskou hloupost, zejména pokud je spojená s jakýmkoliv druhem moci.