Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

varix

Soudruh Falmer Filip je pěkný demagog

Je docela škoda, že jej ani John ani Moravec nechytili za slovo. Soudruh Filip totiž tvrdil, že omezením imunity je chce současná koalice připravit o svobodu slova a udělat náhubkový zákon!

To je naprostá demagogie! Svobodu slova budou mít i nadále, pouze jim hrozí to, že budou moci být souzeni v případě, že se na veřejnosti tímto svým slovem dopustí trestného činu. Zatím, co v parlamentu mohou, naprosto beztrestně, říkat naprosto cokoliv.

Navíc se soudruh Filip odvolával na to, že byl v dobách totality pouze obyčejným podnikovým právníkem. U nás v ČB si mnoho lidí pamatuje jeho působení ve Sfinxu a nemluví o něm pochvalně. Spíše naopak.

0/0
12.7.2010 7:39

Kruton

Kaktusáku

...když přestává kapitalismus fungovat, tak proč se k němu celá východní Evropa vrátila, přestože se jí tak "výborně" dařilo?

0/0
12.7.2010 1:13

MayaMoya.

Re: Kaktusáku

R^ Dobrej postřeh kolego:-P

0/0
12.7.2010 1:19

MayaMoya.

Re: Kaktusáku

Vypadá to, že Kaktusák už šel snít o socialistické budoucnosti...:-P Tož kupředu levá a brou noc ;-):-P

0/0
12.7.2010 1:27

Kruton

Re: Kaktusáku

dobrou...

0/0
12.7.2010 1:29

kaktusak

Re: Kaktusáku

Před 20 lety se to někomu mohlo jevit jinak, "demokrati" si koupili prosperitu na dluh. A my to teď za ně máme platit.

0/0
12.7.2010 1:30

VyMeTaky,2

Re: Kaktusáku

Můžeš emigrovat, když se ti tato vlast nelíbí (ubi bene, ibi patria). Třeba Kuba, KLDR...

0/0
21.7.2010 9:07

kaktusak

Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

a jak dopadl? Období vlády KSČ patří k nejlepším v historii. Staly se chyby, ale chybují všichni. Kapitalismus přestává fungovat, proto je budoucnost v socialismu.

0/0
12.7.2010 0:43

MayaMoya.

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Kaktusáku, myslím, že zločiny komunismu nelze shrnout do sousloví "staly se chyby" Socialismus je choroba...je to idea, která není možná už z principu lidské povahy...

0/0
12.7.2010 0:50

kaktusak

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Příliš se zaměřujete na zločiny ostatních a možná proto nevidíte zločiny své vlastní.

Z principu lidské povahy je vývoj ke komunismu nevyhnutelný.

0/0
12.7.2010 0:54

MayaMoya.

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Netuším, že bych kdy nějaký zločin spáchala...TR mám čistý, nikdy jsem nebyla ani pokutována za nějaký přestupek...

0/0
12.7.2010 0:57

kaktusak

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Ani já jsem nespáchal žádný zločin. Jistě podobně jako většina členů KSČM. Proč by tedy měla být KSČM zakazována, jak chtějí někteří extrémisté? To by byl zločin, to by bylo v rozporu s demokratickou ústavou.

0/0
12.7.2010 1:02

MayaMoya.

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Většina členů KSČM spáchala zločin ten, že kolaborovala..Tito lidé prodali demokracii za svoje blaho..a za své výhody...a ostatní byli vězni ve své vlastní zemi...

0/0
12.7.2010 1:08

kaktusak

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Vy zas kolaborujete s dnešním režimem. S režimem, který je zodpovědný za vraždění tisíců nevinných lidí v dobyvačných válkách.

0/0
12.7.2010 1:26

MayaMoya.

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Mýlíte se pane...převelice...

0/0
12.7.2010 1:28

kaktusak

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Takže nekolaborujete?

0/0
12.7.2010 1:38

MayaMoya.

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Já rozhodně ne...nejsem členem žádné strany...a navíc moje životní filozofie není o tom, lézt do zadku někomu, abych měla více prosperity...to fakt ne..těžko ohýbám záda..ale mám to v rodině...

0/0
12.7.2010 1:41

Kruton

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Z jaké lidské povahy? Nechápu..... Problém socialistických revolucionářů je, že zásadně rozdávají z cizího. Nikdy nikdo nebránil nikomu rozdat své peníze lidem podle jejich potřeb a kdyby lidé byli takoví, jak píšete, tak bychom to dnes a denně viděli. Nikdo to ale nedělá a to včetně vás! Choďte do práce přesčas, vydělávejte víc, rozdejte majetek a pokud to udělá každý, kdo má plná ústa socialismu, tak nebude na světě chudoba a nebudou tendence brát lidem majetek.....

0/0
12.7.2010 1:08

kaktusak

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Nevím o jakém rozdávání to mluvíte, patrně jste zmanipulován režimní propagandou. Socialistům jde o to, aby se lidé mohli živit svou vlastní prací a aby při tom nebyli vykořisťováni.

0/0
12.7.2010 1:29

MayaMoya.

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Ježiš marjááá...to jsou bláboly...Pokud Vás někdo vykořisťuje, tak změňte místo, nebo ho zažalujte..Chápu, že jste se měl za bolševika dobře...nemusel jste makat, měl jste rudou knížku a pohodu...to, že se teď máte hůř je daný pouze a výhradně vaší neschopností..nesvádějte to na systém...

0/0
12.7.2010 1:36

kaktusak

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Za socialismu jsem chodil na střední školu.

Celý kapitalistický systém je založen na vykořisťování. Koho bych měl žalovat? Po 20 letech se většina lidí má lépe, ale nebýt vykořisťování, krádeží a podvodů, mohla se mít ještě daleko lépe.

Členové KSČ mívali především víc povinností, než nějaké výhody.

0/0
12.7.2010 1:42

MayaMoya.

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

;-D;-D;-D;-D Ty woe...tak to už je na mě moc...Povinností? Vy jste vtipálek tohodle rána...fakt pane...Kdybyste poctivě makal, tak se máte taky dobře...jste prostě jen neschopnej, páč dřív vám cestičku prošlapala strana..dneska si ji musíte prošlapat sám, což asi není vaše parketka...Nevím..ale výhod měl bolševik vážně nepočítaně..od studia svých dětí, přes větší peníze až po výjezdní doložky na západ...mí rodiče nesměli studovat, prachy jsme neměli, na západ jsme se koukli až po revoluci...Ale víte co? i když mí rodiče měli prd..a já s nima, tak jedno jsme měli a vy ne...čest, morálku a slušnou výchovu.

0/0
12.7.2010 1:48

kaktusak

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Já se mám dobře díky své práci. Ale vadí mi, že někteří se mají mnohem lépe díky vykořisťování cizí práce. To v lepším případě. V horším případě rovnou kradou a podvádějí.

Kdo chtěl (a měl schopnosti), nakonec studovat mohl. Třeba dálkově.

Na Západ jsme se taky podívali až po roce 1989. To byl taky důsledek studené války. Jugoslávie mohla mít otevřené hranice, protože proti ní nikdo studenou válku nevedl.

0/0
12.7.2010 1:54

MayaMoya.

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Kdo měl schopnosti, ale neměl "dobrý původ" měl smůlu milej pane...I v té Jugoslávii jsme byli až v roce 1990...Vážně se neshodnem..navíc už mě to přestává bavit...takže dobrou noc...

0/0
12.7.2010 1:58

Kruton

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Žádné vykořisťování neexistuje, to si vymyslel Marx, který operoval s překonaným pojmem nadhodnota. Jak je možné, že kapitalismus poskytuje pracujícím větší bohatství než socialismus? Viz USA kontra SSSR v době vrcholu studené války. Jak je možné, že vykořisťovaný dělník ze Západního Německa měl 5x větší plat než ten nevykořisťovaný z Východního Německa? To nějak matematicky neštymuje....

0/0
12.7.2010 1:37

kaktusak

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

USA byly bohatší odedávna. Dále zbohatly na obou světových válkách, když úvěrovaly válčící strany. SSSR musel překonávat následky obou světových válek a zahraniční intervence. Dále musel vynakládat velké prostředky na obranu, protože daleko silnější nepřítel proti němu vedl studenou válku. Přesto se dařilo americký náskok postupně snižovat. To je důkaz, že socialistický systém je výkonnější.

0/0
12.7.2010 1:47

Kruton

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

to jste ale nevysvětlil rozdíl Východní - Západní Německo, které mělo naprosto stejnou výchozí pozici, ale v 80. letech nesrovnatelnou životní úroveň, další problém je ČSSR, bohatá země srovnatelná se Švýcarskem, Holandskem, Belgií nebo Británií co do životní úrovně a víme, co dovedlo 40 let, řízené ekonomiky... Na zbrojení vydával západ i východ.....

0/0
12.7.2010 1:50

varix

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

Ty jsi opravdu komik!

Po válce bylo např Rakousko zbídačelé a poničené a  Československo si mohlo dovolit mu poslat materiální pomoc. Ono totiž prvorepublikové Československo bylo, rozvinutou průmyslovou zemí s výrazně výkonnějším průmyslem než byl v Rakousku, a válkou bylo méně poničeno.

Po čtyřiceti letech fungování "výkonného socialistického" systému nás Rakousko hospodářsky,  i s tím jeho zahnívajícím kapitalistickým systémem, suverénně předeběhlo.

A proč tedy zkrachoval ten socialistický systém i v Sovětském svazu, když byl o tolik výkonnější? Zřejmě jsi nikdy nebyl v Sovětském svazu a neviděl podmínky, za jakých tam žili lidé v dobách rozvinutého socialismu!

0/0
12.7.2010 7:16

varix

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

A on ti snad někdo brání, abys založil vlastní firmu nebo se živil jako OSVČ? Pak tě nikdo vykořisťovat nebude.

0/0
12.7.2010 7:22

Mirošek

Re: Váš předchůdce Adolf už zkusil komunisty zakázat,

1) Soudruh Hitler se nejdříve nepokoušel komunisty zakázat. Naopak, dobře se s nimi bratříčkoval, převážně se soukmenovcem Stalinem. Nebo s kým si rozdělil Polsko, když ne se SSSR?

2) Nacismus, dívaje se očima nacistů, určitě patří k těm nejlepším obdobím v dějinách lidstava. Stejně jako komunismus očima komunistů. Problém je pouze v tom, že oba tyto mocenské směry mají na svědomí miliony mrtvých a ožebračených.V

0/0
12.7.2010 14:28

Draxis

Ano, chudinka komunista

skoro půl století, kdo nebyl komunista měl v životě problémy a kdo nedej bože něco namítal, tak měl ze života peklo... A nás největší komunista tady bude něco o diskriminaci... Je to k smíchu a hlavně je to výsměch těm, kteří kvůli komunistům zemřeli

0/0
12.7.2010 0:23

kaktusak

Re: Ano, chudinka komunista

Kvůli komunistům zemřelo mnohem méně lidí, než kvůli "demokratům".

0/0
12.7.2010 0:43

MayaMoya.

Re: Ano, chudinka komunista

??8-o To myslíte vážně?

0/0
12.7.2010 0:44

kaktusak

Re: Ano, chudinka komunista

Co se vám na tom nezdá?

0/0
12.7.2010 0:46

MayaMoya.

Re: Ano, chudinka komunista

Co vím, tak jen Stalin měl na svědomí cca 100 mil. lidských životů...

0/0
12.7.2010 0:48

kaktusak

Re: Ano, chudinka komunista

;-D

0/0
12.7.2010 0:52

MayaMoya.

Re: Ano, chudinka komunista

To není k smíchu..ani trochu...

0/0
12.7.2010 0:52

kaktusak

Re: Ano, chudinka komunista

Není k smíchu, jak jsou někteří lidé manipulovatelní.

Sto miliónů, to je zcela absurdní. To ti propagandisté asi počítají mezi Stalinovu oběť každého, kdo kdy zemřel za jeho vlády, včetně padlých německých vojáků. Možná i Hitler je Stalinova oběť.

Pokud jde o "demokraty", jsou zodpovědní za 1. světovou válku, to je hned 10 miliónů mrtvých. Desítky miliónů lidí zahynuly v koloniích. V Indii, v Kongu, v Namibii... To vám snad nevadí? 

0/0
12.7.2010 1:00

MayaMoya.

Re: Ano, chudinka komunista

Výborně...tak jo..asi nelze diskutovat s člověkem, jenž obhajuje ideologii, která tady zavedla ostnatej drát, kádrování, politický procesy a popravy nevinejch lidí, cenzůru a podobný chuťovky..mno nic, jdu spát...hezky zítra běžte budovat šťastnější zítřky..a vězte...až ten Váš socialismus zvítězí, tak vás..moc agilní semele, jako první...

0/0
12.7.2010 1:05

kaktusak

Re: Ano, chudinka komunista

Politické procesy ustaly po 5 letech (kdy ustanou dobyvačné války vedené dnešním režimem?). Cenzura fungovala i předtím a to po celém světě. Ostnatý drát byl zaveden v důsledku studené války. 

0/0
12.7.2010 1:36

Kruton

Re: Ano, chudinka komunista

.....máte základku? 1. světovou válku zahájili monarchie a to především absolutistické Německo.

0/0
12.7.2010 1:12

MayaMoya.

Re: Ano, chudinka komunista

No právě že nemám...v 7. třídě mě vyhodili, protože už mi bylo 20...Mno..tak vážně...mám nejen základku, ale také gymnázium a vysokou školu...ale co vím, ten, který padl v Sarajevu (D´Este) byl Habsburk-Rakušan ze Štýrského Hradce...:-P;-D Jinak s váma fakt nemá smysl diskutovat...s bolševikem ani nejde diskutovat...

0/0
12.7.2010 1:18

Kruton

Re: Ano, chudinka komunista

Chcete tedy říct, že zahájení války ze strany Trojspolku bylo vyhlášeno demokratickým hlasování zastupitelů???

0/0
12.7.2010 1:55

MayaMoya.

Re: Ano, chudinka komunista

Jinak..máte ji vy? Shoda podmětu s přísudkem se učí snad na prvním stupni už...Takže pokud se chcete ohánět znalostmi (chabými) tak bych nejdříve doporučovala nastudovat mateřský jazyk :-P Soudruhu!;-)

0/0
12.7.2010 1:22

kaktusak

Re: Ano, chudinka komunista

To je dohodová propaganda, že odpovědnost nese Německo. Navíc v žádném případě nešlo o absolutistický stát, už od roku 1871 tak byl říšský sněm volen podle všeobecného a rovného hlasovacího práva.

0/0
12.7.2010 1:33

MayaMoya.

Re: Ano, chudinka komunista

Tak proč jste psal absolutistický? To jste psal vy, ne já...koukám, že v tom máte krapet hokej :-P

0/0
12.7.2010 1:39

kaktusak

Re: Ano, chudinka komunista

To psal Kruton, že Německo bylo absolutistické. A reagoval jsem na něj. Takže i v tomto máte hokej vy.:-)

0/0
12.7.2010 1:49

MayaMoya.

Re: Ano, chudinka komunista

Jo..už to vidím..V tomto případě pardon...

0/0
12.7.2010 1:55

_-1-_

Souložit budu pouze s brunetkami! ...............

Vážený pane autore,

doufám, že Vás můj výrok zaujal a napíšete i o něm dlouhatananánský článek ......... jak diskriminuji blondýnky, zrzky, černovlásky a kluky .... a bez jakýchkoliv skrupulí porušuji Ústavu ČR, když jsem apriori vyloučil možnost, že mou případnou novou souložnicí by mohla být blonďatá komunistka, či holohlavý komunista.

0/0
11.7.2010 23:33

siki2008

???

pokud vím, ze zákona příslušníci policie nesmí být členy žádné politické strany. ale možná se pletu...:-/

0/0
11.7.2010 23:15

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz