Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nerouš

Dovedete si představit tu kouzelnou chvíli,

kdyby se po prohraných volbách houpala nafouklá Paroubkova "politická mrtvola" v průčelí Lidového domu.Ten dav novinářů a fotografů,kteří by to fotili a najednou by se z vnitřností Liháku vynořilo klubko nových socanských bafuňářů .Po chvilce by tam v davu by někdo vykřkl: strejdo Škromachu,vytáhni nám  ho ještě na chvilku vejš-ať se houpá....

0/0
17.8.2009 14:39

Kimmy

Lidi sami prodavaji svoje deti

Zkuste si popovidat s tema maminkama - kolik z nich opravdu premysli o budoucnosti svych deti a kolik jich natahuje ruku nebo si stezuje, ze soucasny rodicovsky prispevek - 3800 Kc po ukonceni 21. mesice zivota ditete je "almuzna"

dokud sami rodice neprijmou zodpovednost za to, co svym detem pripravuji, jen ukazovani prstem na socany nic nezmeni... socani sami by nic nezmohli, kdyby jim to vsichni ti jejich volici nezblajzli i s polivcickou

0/0
16.8.2009 16:36

PeTaX

To máte marné…

Už jenom ten pocit, že dostanou, byť jen 100 Kč, na úkor kohokoliv jiného, má tak zázračnou moc, že pro to ruku zvednou. Co naplat, že ta přerozdělená stovka stála v nákladech (i z jejich peněženky) stovky 2. Dobrovolná cesta do otroctví. Stát je moderním otrokářem, nikoliv naším sluhou, kterým měl být.

A navíc totální nepochopení faktu: stát má jen ty peníze, o které nás okrade - otevřeně zákonnou loupeží pomocí systému daní, skrytě plíživou inflací centrální banky.

0/0
15.8.2009 15:37

Ruda40

Nechce to trochu provětrat systém?

Názory občanů lze převádět do excelovských tabulek. Sdílení jako součást občansksé angažovanosti

http://marekjehlicka.blog.idnes.cz/c/96408/Politiku-lze-zmenit-Pomoci-technologie.html#t2

0/0
12.8.2009 13:54

Honza Šimák

Pane profesore

Když už máte, pane profesore, plná ústa těch socanů, řekněte nám jak se vyrovnáváte s tím, že pracujete  ve školství, které má defakto všechny socialistické rysy?Co se týče těch našich dětí a vnuků, tak to jste mne málem rozplakal.Vzpomněl jsem si na podobné bláboly našich rádoby politiků po 89 roce.Od člověka, který vyučuje takové předměty jako matematika a fyzika, které vyžadují přesnost a logiku, které se nedají nijak ošulit, bych čekal trochu néně emotivní článek s větším rozborem problematiky.Ale  Vás možná zkazily ty humanitní obory.

0/0
11.8.2009 13:52

Harry_sportsman

Re: Pane profesore

R^ Pan Pijáček podle charakteristiky v jeho profilu umí téměř všechno. Ale zřejmě nic pořádně. :-)

0/0
11.8.2009 22:29

editi

Miroslav Pijáček?

Jóóóó, můj starej byl včera taky na šrot a dneska ráno byl intelektuálně zrovna tak na výši, jako je sám autor tohoto příspěvku.;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
11.8.2009 10:54

xhorl33

Deregulace

Deregulovat co nejrychleji nájemné, pružnější trh nájemního bydlení a namísto dojíždění za prací větší mobilita pracovní síly (tzn. stěhování za prací, ne dojíždění).

0/0
11.8.2009 10:52

madqwert

Re: Deregulace

a kde budou bydlet duchodci? ;-D

0/0
11.8.2009 11:08

debrainator

Re: Deregulace

No přece v bytech a domech, troubo. ;-)

0/0
11.8.2009 12:05

brnl

Vcelku nic než souhlasit

ale to by nesmělo být takto nekriticky jednostranné.

A tož prakticky osvobodit hrstku nejvyšších menežérů od všech odvodů a daní za cca nějakých 10 miliard ročně to už není takovéto rozhazování peněz ze státního rozpočtu?, nebo co teď ty slevy pro zaměstnavatele které budou vyplaceny zpětně od 1.1.2009, to jak jsem počítal tak u takového zaměstnance se mzdou cca 9 tisíc tahle sleva bude 600,- Kč měsíčně tedy za ty dva roky platnosti cca 14 500,- Kč, to také nejsou miliardy vyhozené do kanálu 8-o? atd. atd.  

0/0
11.8.2009 7:51

OpalenySpoluobcan

upřímně

stojí za hov.. všichni! Jenom vy, fanatici všech stran s Zieglerem v čele, to nejste schopni pochopit!

0/0
11.8.2009 7:21

Nika.meil

Ano....

Bohužel máte pravdu. A bohužel mám pocit,že stejně Paroubek vyhraje volby,protože lidská blbost je neomezená....

0/0
11.8.2009 6:57

cara7

Re: Ano....

A co smlouva s voliči?To bylo co?:-)

0/0
11.8.2009 7:09

Já král 1

Re: Ano....

Smlouva s voliči by byla možná splnit v případě, že by koaliční partneři byli skutečně partnery, a neházeli ODS klacky pod nohy.

0/0
11.8.2009 7:28

5alfa

Re: Ano....

;-D  Máš na mysli to skvělé stanovisko ODS "Důchodci +1000Kč"? Proč tedy hážete klacky pod nohy vašemu velkému koaličníkovi, když jim chce přidat "jen" 2600 za rok, tedy jen pětinu! ;-D;-D

0/0
11.8.2009 10:09

Nika.meil

Re: Ano....

Asi jste si nevšiml, že povolební situace byla jaksi dost patová...ono plnit program,když vás vydírají pidi straničky jde těžko. Podobná situace bude podle mého i nyní....

0/0
11.8.2009 8:06

pkula

Těch rudooranžových pomatenců si nevšímejte,

máte samozřejmě pravdu. Jen socani likvidují dluh půjčkou. Pavel Kula

0/0
11.8.2009 5:42

cara7

Re: Těch rudooranžových pomatenců si nevšímejte,

Nevím,nevím kdo je pomatenec!:-)

0/0
11.8.2009 7:06

dutina

Re: Těch rudooranžových pomatenců si nevšímejte,

ty

0/0
11.8.2009 7:33

Harry_sportsman

Re: Těch rudooranžových pomatenců si nevšímejte,

Já to vím naprosto přesně - věhlasný blogger Kula! ;-D

0/0
11.8.2009 22:31

Lesní sběř

Což o to...

...pravdu máte, a já naprosto souhlasím.

Podotýkám ovšem: v současném systému tzv. zastupitelské demokracie to jiné nebude, ať už zvolíte (zvolíme) kohokoliv. Ti ksindlové - jedno z které strany - nám ty peníze na daních vezmou tak či onak, a rozfofrují je za tu či onu hovadinu. Co nenacpou do úplatků voličům, to rozfofrují za nové notebooky, chaty u moře, olympiády a jiné tunely. Kdyby snad něco zbylo, rozporcují si to poslanci do svých volebních okrsků. Je jedno, budou-li u koryta sedět vaječní, nebo podvázaní ptáci... naše peníze budou tak či onak nekontrolovatelně mizet v černých dírách číchsi kapes.

Rozdíl mezi ČSSD a ODS je v principu takový: ODS hrabe pod sebe a nikoho mezi sebe nepustí. ČSSD rovněž hrabe pod sebe, ale z toho nahrabaného něco málo udrobí voličům. Voliči ČSSD vlastně jednají ryze pravicově, se zřetelem na svůj zisk. Peníze nesmrdí, ne?

Neříkejte mi negativisticky, koho nevolit, protože to vím dobře sám. Řekněte mi radši, koho volit. No tak, nějaké návrhy?

0/0
11.8.2009 3:32

Big Daddy

.

paroubek ale není vulgární slovo.;-€

0/0
11.8.2009 2:13

Já král 1

Re: .

zatím....

0/0
11.8.2009 7:30

McLucas

nj

Tot az strasidelne pravdivy pribeh...

0/0
11.8.2009 1:56

dup

Re: nj

Pravdivý příběh by to byl, kdyby "zlovolná" Topolánkova vláda svojí předchozí činností nezabránila ušlechtilé, na "blaho lidu" myslící ČSSD, tyto předvolební sliby uskutečnit.:-)

0/0
11.8.2009 2:14

KK75

Souhlasím

a nějak nerozumím dosavadním reakcím - prostá matematika či pohled dál než na příští dva roky ničemu jinému než souhlasu - či vlastně nesouhlasu s populistickou sociální politikou (jakkoli by bylo fajn dostat nějaký ten příspěvek...) bohužel prostor nedávají...

0/0
11.8.2009 0:46

Vikiš

Vážený autore,

nebuďte poserka. Oni vám ty vaše ubohé děti , lidé růží nesnědí jak ježibaba z perníkovky. Těch se nebojím, ale štváčů a demagogů, jako jste vy ano. Vy jste nebezpečný a právě těm dětem o kterých tady tak tklivě píšete. Protože jestli jim taková esa jako vy, poblouzní hlavy, můžeme se od nich dočkat dlažebních kostek místo vajíček.

A právě, kvůli takovým jako jste vy, budu raději volit třeba Balbínovce.  Má úcta, a pozor na ústa. Začínáte připomínat jednoho s fouskem pod nosem.

0/0
11.8.2009 0:23

McLucas

Re: Vážený autore,

Klasicka ignorace danych faktu bez jakehokoliv argumentu...Jak typicke pro hlupaka

0/0
11.8.2009 1:59

Nika.meil

Re: Vážený autore,

A co jinak říkáte na zadlužování,které nám Paroubek chystá?

0/0
11.8.2009 6:58

cara7

Re: Vážený autore,

Modráci zadlužování podle Vás nechystali a jak to dopadlo!:-)

0/0
11.8.2009 7:08

Já král 1

Re: Vážený autore,

Pro méně chápavé: Je obrovský rozdíl dělat dluhy v době hospodářského růstu a v době krize!

0/0
11.8.2009 7:32

dutina

Re: Vážený autore,

Ty asi věříš tomu , že za krizi může Bush , Topalánek a Zahradil . Doporučuji už nepít , neboť příliš alkoholu zmenšuje počet  mozkových buňek.

0/0
11.8.2009 7:38

veit

Je to děsivé

Je to děsivé: takoví lidé "z lásky k dětem" učí ty nevinné tvorečky. Není to snad strašlivější než pedofilie. S hloupostí přece je třeba bojovat, i když to nelze vyhrát. Nepouštět k dětem!!!!

0/0
11.8.2009 0:10

Jay6

Jak funguje demokracie?

Vidím,že máš v hlavě místo argumentů jen vaječný žloutek,tak to řeknu jednoduše.Povinností vlády je vytvářet obyvatelům svého státu podmínky,aby se jim zvedala jejich životní úroveň.Strana,která dělá něco pro zvýšení životní úrovně většiny obyvatel vyhraje.Ta,co z jejich kapes vytáhne za rok 6 miliard na regulačních poplatcích asi populární nebude.Zvláště,když jejich volební program zní:PŠŠŠŠŠT!

0/0
11.8.2009 0:07

McLucas

Re: Jak funguje demokracie?

To je moc krasnej a naivni nazor...Skoda ze cim vic bude ted oranzova vlada zvysovat zivotni uroven, tim rychlejs se bude v budoucnu snizovat :) jednoduchy vzorec zadluzovani.

0/0
11.8.2009 2:08

Jay6

Re: Jak funguje demokracie?

Kecy o zadlužování si nech do modré kavárny.Ti tvoji modří hoši zadlužovali za své rádobyvlády všechny a ještě většině lidí poplatky snížili reálné příjmy.Ty sliby ČSSD jsou návrhy opatření proti krizi,které už fungují třeba v Německu.Co nám chystá ODS?Nevím zatím razí heslo:Mlčeti zlato!Ale až si půjčí na volební kampaň tak nám jistě připraví nějakou originální českou cestu boje proti krizi!

0/0
11.8.2009 11:52

dutina

Re: Jak funguje demokracie?

Hloupému napověz , v Maďarsku taky si zvyšovali životní úroveň.;-D

0/0
11.8.2009 7:43

veit

Je to děsivé

0/0
11.8.2009 0:07

da.rock

Úpravu máte za jedna

zvláště to barevně a velikostně rozlišené písmo vypadá velice hezky.

Obsahově o ničem, ale graficky jste si vyhrál. Klobouk dolů.

0/0
10.8.2009 23:56

romualda

Důchodci

Protestoval jste také když jiná strana slibovala před volbami 2006 zvýšení důchodů o 1000 Kč a  pro každého státem zaručený příjem 6000 Kč?

0/0
10.8.2009 23:55

Totedyne

...

No já nevím. Amerika i Evropa bude taky prodávat děti, nevím zda Čína (která omezuje porodnost), arabští a ruští ropní magnáti budou tolik dětí chtít.:-)

Článek je tak hloupý, to bych od matematika nečekal. Nemá cenu se k němu nějak vážně vyjadřovat.

0/0
10.8.2009 23:54

madqwert

mandatorni vydaje nerostou

13. duchod bude vyplacen z dividendy CEZu, tedy dopad na mandatorni vydaje je nulovy, operace okolo hypotek je v globalu fiskalne neutralni... zbyvaji dve opatreni a sice prispevek na dopravu a prispevek zamestnavateli na soc. a zdrav. poj. kdyz nepropusti zamestnance, ale necha ho za 60% doma, resp. posle na rekvalifikaci... i tato operace je co se tyce mandatornich vydaju pro stat vyhodna, nebot jsou to prave nezamestnani, kteri neumerne zvysuji mandatorni vydaje ;-D

0/0
10.8.2009 23:50

dup

Re: mandatorni vydaje nerostou

zajímavá myšlenka, to je ekon. podle p.Sobotky nebo p.Paroubka?

:-)

0/0
11.8.2009 2:00

dutina

Re: mandatorni vydaje nerostou

Mě připadá , že je on ten vírus ,který jim právě nakukal , že zdroje jsou, že s dividendama ČEZU státní rozpočet vůbec nepočítá a že dluhy se vesele můžou dál dělat.

0/0
11.8.2009 7:48

debater

Re: mandatorni vydaje nerostou

dividenda ČEZu, respektive její cca 60ti procentní část není příjem státní kasy? Ale, ale...

0/0
11.8.2009 7:08

madqwert

Re: mandatorni vydaje nerostou

jedna se o vyplatu mimoradne dividendy CEZu, s tou statni rozpocet opravdu nepocita ;-D

0/0
11.8.2009 9:11

dutina

Re: mandatorni vydaje nerostou

1)s dividendama státni rozpočet počítá - není to Japonský příspěvěk za emisní povolenky, 2)jak že vznikl v USA hypotékový problém?(a ČSSD by ho jen modifikovala;-D), 3)příspěvek na dopravu - vyhozené peníze do kanálu ehm , dobrá vějička pro voliče ČSSD 4)60% pouze spoluúčast státu na tomto, ale určitě by to bylo administrativně náročné

0/0
11.8.2009 7:57

madqwert

Re: mandatorni vydaje nerostou

1. jedna se o vyplatu mimoradne dividendy, takze nepocita ;-D

2. hypotekovy problem vznikl z toho, ze bush tiskl prilis penez, uroky byly skoro na nule a tak se kazdemu hypoteka vyplatila ;-D

3. cesi dojizdeji za praci nejmene v cele evrope... toto je dobry napad jak to zmenit... zvlast, kdyz podobne prispevky jsou v cele evrope bezne ;-D

4. tvoje veta nedava smysl ;-D

0/0
11.8.2009 9:14

dutina

Re: mandatorni vydaje nerostou

2) když věříš nesmyslům

0/0
11.8.2009 9:56

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz