M. K. Pijáček

Těžcí šmejdi na seznam.cz

26. 03. 2016 11:11:47
Nemohu se dostat do e-mailu. Při každém přihlášení to po mně chce změnu hesla. Že by si na mne někdo chtěl posvítit? Nebo je to příznak slaboduchosti provozovatele tohoto e-mailu? Každopádně se mi to nelíbí.

Běžně si měním heslo do e-mailu jednou za čtvrt roku. Znám velmi málo lidí, co to také dělají. Učinil jsem tak zhruba před 3 týdny. V posledních dnech se mi však stávalo, že se mi podařilo schránku otevřít až na několikátý pokus. Dnes ráno jsem na mailu byl, bez problémů. Pak jsem to chtěl zopakovat, ale najednou mi to nabídlo změnu hesla. Napsali tam, že "Chceme, aby byla vaše schránka chráněna a nedocházelo k jejímu zneužívání např. k rozesílání spamu. Proto vás prosíme o změnu vašeho stávajicího hesla k přístupu do schránky." Jenže já žádnou změnu nechci! Heslo mám nové a velmi komplikované na běžné prolomení. Takže jejich dojemná péče je víc, než podezřelá! Dalo by se říct šmejdovská.

Tak jsem strávil cca 20 minut, jak to obejít. Bez úspěchu. Nakonec jsem se tedy podvolil. Jenže to chtělo po mně i číslo mobilu, prý pro autorizační sms. To nikdy nebývalo! Navíc, já mobil zapomněl v práci, takže jserm momentálně bez. Proto jsem použil manželčin. Dal jsem i nové heslo o 22 znacích (malá a velká písmena, číslice, symboly). Zase mne to tam nepustilo, jednou že je heslo příliš slabé !!!, podruhé, že je podobné původnímu. Podobnost však neznamená stejnost. V tak dlouhém hesle stačí změna jediného znaku a šance na jeho prolomení se opět sníží. Tak nevím, co se děje. Mám podezření, že se mi do mailu někdo naboural, anebo jsem vzbudil pozornost nějakých šmíráků, nazveme je Velkým bratrem. Ani bych se nedivil po některých svých blozích. Po hodině ztraceného času jsem se do mailu nedostal.

Dodatek ve 12.19 hod.

HEURÉKA!!! Tak se mi to před chvílí podařilo. Po nekonečné řadě pokusů s naprosto odlišnými a komplikovanými hesly, Dokonce i ta, která jsem si vytvořil jako naprosto nová, byla často brána jako velmi podobná. Doslova jsem se vztekl, když komplikovaná kombinace o velikosti 23 znaků byla označena jako velmi slabé heslo. Skutečně zde cosi smrdí. Doufám, že je to pouze SEZNAM.CZ

Další poznatek v 13.30 hod

Tak jsem se zbytečně těšil. Právě jsem zjistil, že se opět nedostanu do e-mailu, ale že si musím nově aktualizovat heslo. Mám jej staré hodinu. Zkusil jsem jejich nabízenou technickou podporu, ale musím počkat až na pracovní dobu, tedy do úterý. Toto je už opravdy kreténství toho nejtěžšího kalibru.


Autor: M. K. Pijáček | karma: 22.44 | přečteno: 1709 ×
Poslední články autora