Diskuse

Těžcí šmejdi na seznam.cz

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V57l77a54s58t96a 15I70l65e97k

28. 3. 2016 10:34

Já teda tyhle problémy nemám. Mám na Firefoxu uložené heslo a nic to po mně nechce. Spíš mám teď problém s blogem tady. nejdde mi zobrazovat oblíbené blogery. Prý se na tom pracuje.....

0 0
možnosti
Foto

J30a51n 48N90o66v15á40k

26. 3. 2016 21:35

Ten předchozí nadpis byl trefnější. Já bych ale spíše použil slovo amatéři. Ověřování SMS a koupení si e-mailu za 100,- Kč SMS je jeden z důvodů, proč jejich služby nepoužívám. Také párování s telefonem zavání velkým bratrem. To, co popisujete, je spíše nechutný amatérismus pramenící z pocitu, že jsou v Čechách největší firma a že na zákazníkovi zase až tak nezáleží ...

1 0
možnosti
Foto

Jak už tady uvedl někdo přede mnou, doporučuji Mozilla Firefox a jiný účet. Mám celkem 5 e-mailových účtů (samozřejmě na různých adresách) a každý používám na něco jiného. Firefox si umí hesla pamatovat a na požádání ukázat. Takže ještě doporučuji jedno hlavní heslo pro SW zařízení (Firefox). Mělo by to být bez problémů. Byl jsem 3 měsíce v Rumunsku a neměl jsem jediný problém s přístupem kamkoliv. Tož ať se zadaří. R^

0 0
možnosti

Mně to taky mění hesla a nejen u mailu. Například u Spolužáků a jinde. Chci tam něco napsat, nemohu se dostat, protože heslo je neplatné. Když mi krkolomným způsobem sdělí nové heslo, je takové, jaké bych si nikdy nedal. V práci s počítačem jsem slabý, nevím si rady, co mám dělat.

0 0
možnosti

Dobrý den , jděte na G mail , pak stáhněte Mozilla Firefox a je to . Tohle vyjádření není reklama ,

0 0
možnosti

S tím telefonním číslem to už přehánějí

0 0
možnosti

na Centrum.cz ho chtějí taky. Nebo jiný email. Ale to chtějí i na gmailu.

0 0
možnosti

Já jsem se seznamem úspěšně skoncovala předloni, když jsem si tam před odletem do Dar es Salaamu nasměrovala veškerou důležitou firemní poštu a potřebovala něco řešit na dálku. Po prvním přihlášení na (ne)jdoucí wifi v hotelu mi napsali, že můj přístup do schránky byl zablokován, protože se přihlašuji z "nebezpečné destinace" a můžu si sama sobě být hackerem. Komunikovala jsem potom chvilku s helplinkou - chat, který mi doporučil cosi postahovat (nepochopil, že jsem v Africe a jsem ráda, že mi funguje místní karta :-D, natož něco stahovat), a když už jsem byla docela vytočená, tak mi napsal, že mi přeje pěkný víkend, že mu právě skončila směna (pátek večer 18:00) a jestli budu ještě něco potřebovat, ať se na ně znovu obrátím v pondělí v 9.00.

Dobrá rada na zlato - v pondělí jsem už byla v divočině bez sítě.....

(kdybych toho chudáčka měla po ruce, asi bych se neudržela :-D)

Jinak mi pomohl svým přístupem - už mám 1000% fungující gmail.......

2 0
možnosti

Možná jste to jen uspěchal. Moje zkušenost je tak asi čtrnáct dní nazpět. Stalo se mi poprvé, že jsem se nemohla do schránky dostat. Nejdřív jsem myslela, že to pletu, ale když jsem zjistila, že určitě ne, trochu jsem znervózněla. Mám tam uložené věci, které bych nerada ztratila. Poradila jsem se tedy se strýcem Gog., a tam se dozvěděla, že se to stává. Možná, to byla zrovna taky sobota, a Seznam se v tom šťourá. Ten výpadek trval cca 3 hodiny. Pak bylo přihlášení opět bez problému.

0 0
možnosti
Foto

Mně se asi před týdnem podařilo všechny nabídky ("Made in Seznam.cz" na změnu hesla, uchování hesla pro případ jeho zapomenutí a jeho převedení na mobil - a další jejich nesmysly) úspěšně obejít a odmítnout (měli to jako jednu z možností napsáno ve spodní části protokolu drobným písmem). ;-O

1 0
možnosti
Foto

K17a47r64e49l 45M49á41d64l98e

26. 3. 2016 12:18

Já mám u Seznamu heslo ještě z dob, kdy stačila čtyři čísla, mám trapně jednoduchou přesmyčku rodného čísla, Seznam mi už nabídnul možnost změny, ale k ničemu mě nenutil, původní heslo platí už věčnost.

1 0
možnosti