Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to zvláštně načasované. Před týdnem údajný útok hohlavých neonacistů na muslima. V sobotu údajní neonacisté napadli doupě anarchistů. Cui bono?

Jistě, mohli to být nějací neonaci blázni. Ale taky to mohlo být úplně jinak.

Každopádně - tzv. sluníčka si nemohla přát lepší PR.

6 0
možnosti

Ja s vami súhlasím takmer vo všetkom. Len sa, radšej, nerúhajte, pretože Fica v stoličke premiéra ČR by ste trpko oľutovali. Proti Ficovi je jeho kamarát Bohouš neškodná figúrka. Fico neklame len vtedy, keď spí.

4 0
možnosti

K70a76r62e15l 65B58o57k

8. 2. 2016 21:34

Bohužel Vaše myšlení je skutečně na úrovni 50- let minulého století. Vaše myšlenková závislost na hradu je více než zřejmá. Bohužel je obava, aby takovýto lidé nezavlékli republiku znova do pudručí komunistů a Ruska.

1 6
možnosti

Ale, ale, mladíku. Copak jste se tak rozhořčil? Vaše reakce mi jen dokazuje, že jsem ťal do živého. Teď mne obviňujete de facto z propagace bolševiků. Jindy mne zase jiní obviňují z laciného antikomunismu. Takže Vám děkuji. Je to pro důkaz, že jsem to napsal dobře. Jsem zvědav, co napíšete 25.2. kdy "oslavím" Vítězný únor.

5 0
možnosti
  • Počet článků 284
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Člověk, který má rád lidi. Přesto dokáže, a to velmi často, jiné nadzvedávat ze židle. Nekompromisní zastánce tradičních, tj. křesťanských hodnot. Velmi silný euroskeptik, odpůrce totalitářů pravých i levých. Z hloubi duše nenávidí lidskou hloupost, zejména pokud je spojená s jakýmkoliv druhem moci.