Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Pijáčku, mně volají tak dvakrát za den různí lidé (někdy i vícekrát). Podle článku soudím, že se s nimi zbytečně moc vykecáváte. Nechá se to utnout do pěti vteřin. Já to tak dělám.

0 0
možnosti

Sosobními údaji se běžně obchoduje. Např. já dlouhá léta užíval titul Ing., titul Mgr. jsem použil až jsem si měnil řidičák. Vzápětí na to, asi do dvou týdnů mi přišla reklamní nabídka i s novým titulem. Kde to vazlai, když jsem tento titul do té doby užil pouze na jednom jediném úřadě?

0 0
možnosti

J17a17n 39F37r75o51l79í44k

27. 3. 2015 16:15

Na tom příběhu mě nesedí jedna zásadní věc. Pokud není autor odběratelem plynu nemá RWE k dispozici jeho osobní údaje ani telefon. Na stránkách RWE je ceník plynu platný od 1.2.2015 a žádný dubnový tedy neexistuje. Takže mu volala dealerka jiné firmy a představila se jako RWE. Naskočit na pitomost a ještě se tím chlubit v blogu je fakt síla.

0 2
možnosti

Osobni udaje nejsou vazane na smlouvu. To jsou veci, s kterym se cile obchoduje a verim, ze je kupuje i RWE.

2 0
možnosti

Ja jsem se s nimi driv docela dlouho vybavoval nez jsem je odmitl. Diky tomu se moje cislo dostalo na blacklist a mam pokoj. Oni kazdy hovor monitoruji a dlouhy hovor, ktery k nicemu nevede zaznamenazji a dal to nezkousi. Rekord zaznamenala jedna slecna z USA, ktera mi 40 minut nabizela nejakou kartu. Telefon jsem odlozil na stul a ona mlela a mlela a mlela. Kdyz prestala, takjsem ji pozadal, at mi to zopakuje, ze jsem tomu nerozumel a mlela dal.

1 0
možnosti

Taky mě to vytáčí, ale vždycky k tomu nakonec poznamenám: chudáci mladí lidé, že se musí živit takovýmto způsobem. Stejně tak odháním od vrátek ty našňořené chlapce, nebo dívenky, co se k nám mermomocí vnucují. Část z nich by asi dala přednost úplně jiné práci, aspoň si to myslím. To co produkují, je nedůstojné člověka.

3 0
možnosti
Foto

R41o52m93a19n 24K29o60z67e86l

27. 3. 2015 18:08

No spousta těch mladých je zmasírovaných propagandou svých manažerů a fakt věří tomu, že takto zbohatnou, že lidem pomáhají, aby si monopolní dodavatel tolik nemastil kapsu. Útěchou může být to, že znám pár lidí, co toto tvrdili a dnes dělají všichni "normální" práci. Také přibývá měst a obcí, kde je podomní prodej zakázán.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS