Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

V.Woolfová

15. 9. 2012 12:40
.

R^

0 0
možnosti
D

dospat50

14. 9. 2012 15:05
ty Pijáku jeden !

Přiznám se, že mi vždy dělá problém někomu dát karmu. Jsem  a patřím mezi ty ješitný chlapy, kteří žárlí na něco co je lepší než dokázali usmolit oni sami. Ale málo kdy se někomu mi vehnat slzičku do očí:-)

Tak tedy teď a tady smekám Pane.

R^

0 0
možnosti
MKP

Mirošek

27. 9. 2012 16:16
Re: ty Pijáku jeden !

Piják děkuje.

Jedna holka z té třídy mi napsala na fcb: Už dlouho jsem u compu nebrečela, až dnes. Až budeme po letech mívat srazy, určitě si to budeme číst.

Kantořina není zaměstnání, je to povolání. Nejednou na ně volám Herodese, protože tento král to  s mládeží uměl :-P, ale nedal bych je ani za milion. Na kantořině se zbohatnout nedá, proto po večerech mám ještě další zaměstnání. A i když ta druhá práce by mne uživila daleko líp,  než kantořina, ta děcka neopustím dřív, než budu muset, tedy až mne ředitel bude tlačit do důchodu (už to není zas tak daleko).

0 0
možnosti
M

Mibal

14. 9. 2012 10:51
Sebedojímání ale, ale, pane učiteli

Pobavil jsem se, jak málokdy. Tak sebedojímací článek tu snad ještě nebyl. Je to tak, učitelství není povolání, je to terapie, diagnóza a tak všelijak podobně.

0 0
možnosti
JT

JuraT

12. 9. 2012 13:14
Smutný obchod ?

Za 1 květ ročně mají předplacenu nekázeň po celý rok ? Chudáci kantoři. Samozřejmě si za to můžou trochu i sami, ale hlavně : Průměrná česká rodina degeneruje od války bez ohledu na státní zřízení a tenhle maras se zrychluje.

Tady asi splníme : Ameriku dohnat a předehnat !

2 0
možnosti
RC

josefbad

12. 9. 2012 14:08
Re: Smutný obchod ?

marasmus?

0 0
možnosti

m.sva.

12. 9. 2012 11:47
Dostal jste me!

Moc pekny clanekR^:-)

1 0
možnosti
XX

xaeris

12. 9. 2012 11:42
A pohádky je konec, BUDÍČEK

Bláhová naivita.Stačilo by, aby některý z těch začínajích dospěláků Vám řekl, za to, co nám tu po sobě necháváte k žití v podobě nekonečně ZADLUŽENÉHO státu, kdy naše výdělky půjdou brzy z 99% jen na úroky Vámi prožrané dluhové pasti, bychom Vás měli shodit ze skály.A možná že k tomu jednou i dojde a oprávněně. [>-]Rv

0 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

12. 9. 2012 11:52
Re: A pohádky je konec, BUDÍČEK

neuklikl jsi se o článek???;-D

0 0
možnosti
LP

rheingold

12. 9. 2012 11:20
Pogratulujte...

Dobrý den,

pogratulujte Vaší kolegyni E.Z. k narozeninám, třídě 5.K. jste k dospělosti už zjevně pogratuloval - tedy pokud jsem to z informací, které jste do článku napsal, dobře vygooglil :-)

Snad jen bych Vám doporučil trošku více diskrétnosti - Internet je potvora (i když v tomhle případě se nikdo ze zúčastněných nemá zač stydět).

0 0
možnosti
LH

lahab

12. 9. 2012 11:13
Tleskám.

1) Hezky napsaný blog.

2) Evidentně jste dobrý pedagog, který si dokáže sjednat pořádek a úctu svým vystupováním. Je Vás bohužel málo. Jen houšť a větší kapky.

Dodnes vzpomínám na svého třídního na základce. Byl jsem tenkrát strašný hajzlík. Ale i díky něj jsem úspěšně vytudoval, dokonce i s pedagogickým minimem pro výuku na SŠ a dnes je ze mě slušný člověk.

1 0
možnosti
PZ

PeTaX

12. 9. 2012 10:29
Pěkně jste to napsal,

pane profesore. R^

1 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

12. 9. 2012 9:51
hezký

mě to dostalo takyR^ ....člověk má hned lepší den;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 284
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Člověk, který má rád lidi. Přesto dokáže, a to velmi často, jiné nadzvedávat ze židle. Nekompromisní zastánce tradičních, tj. křesťanských hodnot. Velmi silný euroskeptik, odpůrce totalitářů pravých i levých. Z hloubi duše nenávidí lidskou hloupost, zejména pokud je spojená s jakýmkoliv druhem moci.