Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mirek-storch

26. 7. 2010 23:18
Taky učím fyziku a informatiku - někdy používají i FB pro

nápovědu, a tak musím při testech vypnout připojení učebny na Net 8-o Kreativita studentů při tvorbě taháků se úspěšně rozvíjí;-)

0 0
možnosti

jayana

23. 7. 2010 21:02
pisemky

Jeden z nejlepsich ucitelu, jakeho jsem kdy poznala, ucil psychologii a pisemky nedaval vubec. Jen domaci ukoly, k jejichz vypracovani bylo potreba precist a pochopit celou kapitolu v ucebnici. Opisovat se nedalo, ale bylo to bez nervu, protoze clovek si mohl "pisemku" udelat doma v klidu.

0 0
možnosti

Jostik

21. 7. 2010 11:37
Pamatuji si jak jsme měli jako záskok 80ti letého dědu

a spolužák drze opisoval při písemce z učebnice na lavici. Nečekaně k němu ten pán přišel, knížku si vzal, chvíli si v ní četl a prohlížel obrázky, pak se zeptal: "kde jste to měl otevřené?" učebnici mu vrátil otevřenou na stránce odkud spolužák opisoval. On byl tehdy orosený až na ......, ale my jsme z toho měli dlouho srandu.

0 0
možnosti

luha

21. 7. 2010 10:43
A co toto:

Při maturitní písemné práci z latiny student opsal z tabule text, vyhodil jej v krabičce od sirek z okna (pane profesore, mně je nějak mdlo, mohu otevřít okno?), tam čekal žák nižšího ročníku, dopravil text manželce ředitele školy (takto latinářce, která byla studentskou delegací týden před akcí přemluvena), ta text přeložila a napsala v x kopiích. Posel překlad vzal, doběhl do školy na WC. Jiný student píšící písemnou práci se dovolil na WC (přesně hodinu a půl po vyhození krabičky z okna), převzal překlady a nenápadně je rozdal po třídě. Studenti pouze text upravili. Stalo se v květnu 1948 na gymnáziu v ......:-) 

0 0
možnosti

makovec123

21. 7. 2010 10:35
taky muj tip

netusim teda jestlis e jeste prodavaji, ale koncem osmdesatych let byly dost rozsirene propisky s ruznymi obrazky (zpravidla to byly polonahe slecny) pod pruhlednym pouzdrem. stacilo tahak napsat malym pismem a narvat pod tohle pouzdro. idealni to bylo trebas pro letopocty v dejepisu. o mnoho let pozdeji jsem to uspesne vyuzil pri testech v autoskole. ABACBA se tam veslo luxusne pro vsechny varianty testu ;-D

kazdopadne nez se tuten figl s propiskou rozsiril se schovavaly tahaky vsude mozne a jednou se mi ho povedlo zapomenout vlozenej v odevzdanem sesite s pisemkou. koule byla zarucena.

0 0
možnosti

Astartoth

21. 7. 2010 10:34
biblistika

masakr a i takovy predmet si platime z nasich dani Rv

0 0
možnosti

Mirošek

21. 7. 2010 10:38
Re: biblistika

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Já, Claudius

21. 7. 2010 10:03
To nic není

Při písemkách směli mí žáci používat taháky, učebnice, sešity, a pětkami se to jen hemžilo! Ono je třeba taky myslet! Jako obrana stačilo, když dostal každý jiné hodnoty zadání, musel si je odvodit třeba z data narození prostým výpočtem (což ne všichni zvládli).

0 0
možnosti

Mirošek

21. 7. 2010 10:21
Re: To nic není

S tím souhlasím. Já třeba dovoluji taháky v goniometrii, kdy mohou mít vypsány součtové vzorce, někdy dokonce hodnoty vybraných úhlů v obloukové míře. A vždycky je tam pár pětek. Nebo na písemkách se objeví příklady nejen ze sbírek (ty které si měli předtím prostudovat), ale i z domácích úloh a z těch, co se počítaly v hodině. Stačí změnit velikost vstupních hodnot, a je zle. Katastrofa nastává, když v příkladě počítaném ve škole použiji při písemce jako vstupní údaj výsledek z původního příkladu a neznámou je jiná veličina. Tedy žák musí úlohu pochopit i z jiné strany. To mi pak mnohokrát při opravování dojde i červená průpiska.

0 0
možnosti

vlasec

21. 7. 2010 9:28
Pod lavicí :)

Měl jsem dobrou zkušenost v zeměpise s tahákem pod lavicí v atlase, případně karisbloku. Učitel většinu času seděl vepředu a já jsem měl celou A4 k dispozici. V případě, že se učitel zvedl, měl jsem pod lavicí jen atlas/karisblok a to nikomu nevadilo. V chemii jsme měli unikátní lavice, kde nebylo zepředu nic vidět a zezadu se dalo v případě potřeby karisblok opřít o jeden designový prvek a nic nebylo vidět ani zezadu.

Nejhorší zkušenost s tahákem je z dějepisu, kdy jsem se opravdu psaním taháku vše potřebné naučil a tahák skrytý přímo pod papírem nepoužil, učitel ale chtěl, aby poslední v lavici písemky vybrali a mně tahák spadl na zem a učitel mi dal za pět.

0 0
možnosti

doktor_bota_2

21. 7. 2010 8:58
Tahák jsem si připravil jednou jedinkrát,

a to na písemnou část maturitní zkoušky z ČJ. Napsal jsem ji na osmibitu Sharp MZ 821, vytiskl na s počítačem dodávaném miniplotteru, byla z toho krásná rulička, kterou jsem před odjezdem do školy samozřejmě zapoměl doma. Výsledek za tři nepotěšil mě ani učitele.

Další týden jsem mu dal k přečtení ten tahák a druhý den se od něj dozvěděl, že pokud jsem v klidu schopen napsat něco takového, měl bych se tím možná živit.:-)

0 0
možnosti

Pimpil

21. 7. 2010 2:30
ovsem

to je jasne, ze uci ten, kdo tahaky sam nejvic pouzival

0 0
možnosti

Haidy

25. 7. 2010 15:56
Re: ovsem

"Protivníka" nejsnáz odhalíš, když máš v malíčku jeho taktiku. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 284
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Člověk, který má rád lidi. Přesto dokáže, a to velmi často, jiné nadzvedávat ze židle. Nekompromisní zastánce tradičních, tj. křesťanských hodnot. Velmi silný euroskeptik, odpůrce totalitářů pravých i levých. Z hloubi duše nenávidí lidskou hloupost, zejména pokud je spojená s jakýmkoliv druhem moci.