Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MKP

Mirošek

6. 7. 2010 15:50
Nevím, zdajsem skvělý učitel.

Velmi často mám pocit docela opačný. Ale tak či onak to nemohu posoudit já sám. To musí posoudit děcka která učím. Možná teď jsem pro ně naprosto nesnesitelný. Možná pro jiná jsem zase skvělý. A oba tyto tábory mohou, ale také nemusí, časem svůj názor změnit. Proto jsem takový, jaký jsem. Kantor bez přívlastků. A všem diskutujícím za jejich názory děkuji.V

0 0
možnosti
CJP

Ctihodnost Já První

6. 7. 2010 15:37
Sličná esej .

I  když  jsem  učitele  zrovna  moc  v  lásce neměl  ,  pak  Miroslav  by  mě  mohl  být  blízký .  Pokud  ovšem  po   prázdninách  tato  jeho  idylická  předsevzetí  nevezmou  brzy  za  své .   Protože  učit   dnešní  děti  musí  být  skutečná  kláda .

0 0
možnosti
A

akki

6. 7. 2010 15:23
Konečně rozumná úvaha!

Kolik já už četla i slyšela stýskání na dnešní mladé! Jako kdyby všichni zapomněli na svou minulost. Já byla velmi spořádaná a vycepovaná, ale nikdy by mě nenapadlo šmahem odsoudit mladou generaci. Možná mám štěstí, že z devadesáti procent potkávám ty "normální". (A to už jsem na světe dost dlouho!) Děkuji!:-)

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

6. 7. 2010 15:13
Musíte být skvělý učitel !!!

;-)R^R^R^

0 0
možnosti
BT

Barbarka_CZ

6. 7. 2010 13:18
hezké

:-) A jinak máte jednu ohromnou pravdu - v dnešní době chybí ten výchovný pohlavek/výprask, který jsme (zcela zaslouženě) dostávali my (jen podotýkám, že patřím k mladé generaci, je mi 24). Když vidím, jakým způsobem (ne)vychovává moje starší sestra své dvě dcery, už teď lituji všechny učitele, se kterými se tyto děcka jednou setkají...

0 0
možnosti
  • Počet článků 284
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Člověk, který má rád lidi. Přesto dokáže, a to velmi často, jiné nadzvedávat ze židle. Nekompromisní zastánce tradičních, tj. křesťanských hodnot. Velmi silný euroskeptik, odpůrce totalitářů pravých i levých. Z hloubi duše nenávidí lidskou hloupost, zejména pokud je spojená s jakýmkoliv druhem moci.