Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lenka PT

1. 1. 2010 21:14
Karma

Téměř přesně, toto mne potěšilo. :-) Sice se těším na vejšku, ale vím, že mi bude středoškolský život zatraceně chybět.

0 0
možnosti

anti ODS

1. 1. 2010 20:42
Škola jako řemen

Jen vyvolená děcka učitelů a rudých kádrů si to mohla dovolit,škola 60 léta.

0 0
možnosti

rozhorceny predstavitel 666

1. 1. 2010 16:17
mě v dětství obohatili romové cestou z plavečáku

Cestou z plaveckého stadionu;-Dbyl jsem radostí bez sebe;-D

0 0
možnosti

Mirošek

1. 1. 2010 14:30
Zdravím všechny kretény

Těmi kretény myslím ty, kteří pod anonymitou diskutéra dokážou pouze urážet blogery. Nemyslím tím pouze sebe, ale všechny blogery, kteří nesou kůži na trh pod svým skutečným jménem, dokonce i se svou fotografií. Kdejaká lůza pod pláštíkem přezdívky, vědoma si své nepostižitelnosti, si pak vylévá svoji osobní, zamindrákovanou žumpu na ostatní. Doposud jsem nereagoval na tyto tzv. diskutery. Ale co je moc, toho je příliš, zvláště na Nový rok. Na Slovácku se říká, že "psí hlas do nebe nevolá". Proto ani mne, stejně jako většinu blogerů, o které se tito žumpíci otírají, nemůže jejich štěkot urazit. Diskutovat jsem ochotný s kýmkoliv. Jiný názor vítám, byť s ním nemusím souhlasit. Ale svoloč mne nezajímá. Proto na něco takového odpovídám poprvé a naposled.

Všechno nejlepší do Nového roku 2010 všem poctivým a hlavně slušným lidem přeje Mirek K. Pijáček

0 0
možnosti

apokalypsa

1. 1. 2010 17:19
Re: Zdravím všechny kretény

S tím jste ale přece musel počítat, v opačném případě jste na internet vůbec neměl chodit :-P Buďte trochu nad věcí a nezapomeňte, že svoboda projevu je důležitější než Vaše uražené ego. Je jasné, že poslední svobodné médium leckomu dokáže hnout žlučí ;-)

0 0
možnosti

Dřepěl Ukotle

1. 1. 2010 1:55
milý

kreténe, nauč se český jazyk.8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 284
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Člověk, který má rád lidi. Přesto dokáže, a to velmi často, jiné nadzvedávat ze židle. Nekompromisní zastánce tradičních, tj. křesťanských hodnot. Velmi silný euroskeptik, odpůrce totalitářů pravých i levých. Z hloubi duše nenávidí lidskou hloupost, zejména pokud je spojená s jakýmkoliv druhem moci.