Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hulimír

12. 10. 2009 23:19
Hus

Vidite, Vy přirovnáváte Klause k TGM a já ho řadím na druhé místo v pomyslném žebříčku nejhorších prezidentů, hned za Klementa Gottwalda. asi žijeme každej v jiným světě... těším se na svět bez Klause...EU

0 0
možnosti

Mufu

12. 10. 2009 23:35
Re: Hus

jsi snad malý dítě,že se těšíš ? Jen kdyby bylo víc takových politiků jako je Klaus,ale oni jsou sralbotkové,tak se ani moc netěš chlapečku:-/

0 0
možnosti

Hulimír

12. 10. 2009 23:44
Re: Hus

Co jsi? Kdo jsi, prde, že mi říkáš chlapečku? Koukám, že Ty už si ve své malosti velikost Klause ocenil......EU:-/

0 0
možnosti

vlasec

13. 10. 2009 0:36
Re: Hus

Aneb za každé okolnosti je nutné snížit se na úroveň soupeře nebo ještě níže, aby nadávkám rozuměl. Když pak oba úroveň soupeře podceňují, najednou se dva dospělí lidé hádají jako dětičky.

Mimochodem, já raději [>-] než EU ... jsem sice Evropan, ale hlavně Čech

0 0
možnosti

Hulimír

13. 10. 2009 7:36
Re: Hus

Jsem sice Čech, ale hlavně Pražák. Jsem sice Pražák, ale hlavně Břevnovák... to je logika.... ano ve své malosti teprve vidíme velikost Klause....:-/

0 0
možnosti

vlasec

14. 10. 2009 23:52
Re: Hus

Dobře, tak jsem tedy Moravák, ale až na pár drobných rozdílů si s Čechy rozumím a někdy i s těmi z Prahy :-) ale nebudu přece přehánět zobecňování, řkouce že jsem Pozemšťan nebo Občan Galaxie Mléčná dráha.

 

To, že v rámci EU spolupracujeme se spoustou Evropských států ještě nemusí znamenat, že zahodím své Češství. A pokud budeme mít Evropského prezidenta a Evropskou hymnu, stejně nepřestanu být Čechem. [>-] V

0 0
možnosti

babacek

13. 10. 2009 7:04
Re: Hus

Bez takové Klause který se náhle změnil a jde víc a víc doleva !R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS