Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Šmejdi z O2

Již nějaký čas byl pokoj, ale přede dvěma týdny se ozvali znovu. Kdo? Vyčuraní šmejdi z O2.

Přede dvěma týdny jsem měl několik nevyzvednutých hovorů z čísla 271480738. Když jsem volal zpět, byl jsem informován, že číslo neexistuje. Dle diskuzí na webu jsem zjistil, že se jedná o marketingové číslo O2. Tak jsem si našel stránky této vykutálené telekomunikační společnosti a snažil jsem se jim poslat e-mail. Stránky mají vymakané, to se musí uznat. Avšak odeslat jim e-mail se stížností, to už je problém. Nakonec se mi to podařilo. Mimo jiné jsem je upozornil, že nejsem ochotný akceptovat neexistující čísla, ze kterých mi někdo neustále volá a že příště budu informovat policii, ÚOOÚ a ČTÚ. Dodnes čekám na odpověď.

Dnes, přesně v 15:02 hod. opět telefon z dotčeného čísla. Tentokrát jsem to zvedl. Asi půl minuty klid, potom se ozval ženský hlas: „Ou tů, hovořím s majitelem Pijačekem?“ Když jsem přitakal, dotyčná zavěsila. Při zpětném volání jsem byl, jak jinak, upozorněn, že číslo neexistuje.

Tito marketingoví grázli, jinak se nedají nazvat, nejenže ani neumí česky – za více než šedesát let mi nikdo takto nesprasil jméno, ale skrývají se za neexistující čísla. Proč volají, když dále nekomunikují? Zkoušejí, zda jsem na příjmu? Proč? Nenapojí se na mne někdo a já pak zaplatím desetitisíce za volání do zámoří a to ještě za speciální tarif? Je to fantasmagorie? Možná. Ale proč tito darebáci otravují a zaštiťují se jménem největšího operátora v zemi? Nebo je to s jeho souhlasem? Pak je tu prostor pro policii, prostor pro ÚOOÚ, prostor pro ČTÚ. Co tyto orgány, dobře financované z našich daní, dělají? Dle všeho asi h…

Že nejsem sám, dosvědčuje i diskusní fórum na stránkách této vykutálené telekomunikační společnosti. Naštvaných lidí je dost.

Autor: M. K. Pijáček | pondělí 18.8.2014 15:43 | karma článku: 29,61 | přečteno: 4047x
  • Další články autora

M. K. Pijáček

Dnešní stávka nebyl debakl, pane Plago

Dle soudu mnoha kantorů je pan Plaga nejhorším ministrem školství všech dob. Snad dokonce horším, než byla Kateřina Valachová. Přitom tento člověk se odvažuje tvrdit, že dnešní stávka učitelů je debakl!

6.11.2019 v 13:56 | Karma: 23,49 | Přečteno: 1113x | Diskuse| Společnost

M. K. Pijáček

Kdo za to může aneb Když pojem vlast se nenosí

Jsme v Česku, kde pojem vlast se nenosí. Jsme v Česku, kde národní hrdost, kterou mají jak Rusové, tak Američané, se zaměňuje za pálení trenek na Hradě a za strkání vlajky do vagíny. Kdo za to může? Prý učitelé a rodiče. Jen oni?

10.8.2018 v 14:30 | Karma: 38,93 | Přečteno: 2274x | Diskuse| Společnost

M. K. Pijáček

To by mohlo stačit, pane Miloši Zemane! Běžte se léčit!

Když jsem Vám ve druhém kole prezidentských voleb se zaťatými zuby dal hlas, nebyla totiž lepší volba, myslel jsem si, že už mne nemůžete ničím překvapit. Ani ve snu mne nenapadlo, že volím člověka zřejmě duševně chorého.

14.6.2018 v 17:08 | Karma: 41,01 | Přečteno: 5210x | Diskuse| Společnost

M. K. Pijáček

Hovězí rozhodnutí bruselské

Na základě pravidel přicházejících z Bruselu jeví se dost pravděpodobným, že nelegální migranti, kteří překročí hranice EU bez náležitého veterinárního osvědčení, můžou být utraceni.

5.6.2018 v 22:47 | Karma: 36,04 | Přečteno: 1031x | Diskuse| Společnost

M. K. Pijáček

Trenýrky, hymna, vagina a espézetka

Zatímco zneuctění symbolů naší vlasti, za kterou tisíce našich spoluobčanů položily život, je považováno za uměleckou invenci, nepochopenou chátrou z umlčované většiny, přelepení symbolu EU na espézetce je málem kriminalizováno.

3.6.2018 v 17:51 | Karma: 47,02 | Přečteno: 7352x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Británie uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, oznámil premiér

23. dubna 2024  16:56,  aktualizováno  17:29

Britská vláda uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, uvedl v úterý britský premiér Rishi Sunak...

Herečky ze Zlaté labutě vydražily rekvizity ze seriálu pro děti z dětských domovů

23. dubna 2024

Seriál Zlatá labuť se blíží do finále, a proto TV Nova uspořádala v sobotu charitativní akci v Art...

Hrozí nový Černobyl. Centrum Střední Asie mohou zamořit radioaktivní kaly

23. dubna 2024  16:52

Nestabilní odkaliště vzniklá v Kyrgyzstánu po těžbě uranové rudy v dobách Sovětského svazu hrozí...

Policie pátrá po dezinformátorovi Zítkovi. Nedorazil k soudu

23. dubna 2024  15:54,  aktualizováno  16:34

Policie pátrá po dezinformátorovi Pavlu Zítkovi. V úterý odpoledne o tom informovala na svém webu....

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 284
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Člověk, který má rád lidi. Přesto dokáže, a to velmi často, jiné nadzvedávat ze židle. Nekompromisní zastánce tradičních, tj. křesťanských hodnot. Velmi silný euroskeptik, odpůrce totalitářů pravých i levých. Z hloubi duše nenávidí lidskou hloupost, zejména pokud je spojená s jakýmkoliv druhem moci.