Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Svoloč jedna lichvářská

Máte zkušenost s takzvanou úvěrovou společností CreditOn? Dle mého se jedná o neomalené šmejdy či lichváře.

Tato vykutálená společnost mne neustále bombarduje nabídkami na úvěr, které rozumný člověk nemůže odmítnout. Jenže já nejsem rozumný a tak si musím vytrpět jejich neustálé ataky z pražského telefonního čísla 222200528. Tento měsíc přišly sice jenom tři, ale jejich nabídky stály za to.

„Zazijte vánoce bez stresu. Máme pro vas (malé písmeno v zájmenu jsem neudělal z neznalosti, ale doslova jsem je opsal z SMS) 30 % slevu na půjčku … nabidka plati do 10.12.“ Hned jsem tam volal – po kolikáté už! Důrazně jsem je požádal, aby mne vyřadili ze své databáze. Slečna či paní, se kterou jsem hovořil, mi to ochotně přislíbila – opět, po kolikáté už! Asi to zafungovalo, dali pokoj. Jenže pouze do 22. prosince. Další neodolatelná nabídka, sleva tentokrát už 40 %, ale musím si pospíšit, platí to pouze do 24. 12. do 12 hodin. Abych jim neřekl něco sprostého, zavolal jsem jim až následující den. Vzal to nějaký mladík, soudě podle hlasu, a velmi se divil, když jsem jej důrazně požádal, aby mne už více neobtěžovali a vyřadili mne z databáze. Vydrželo jim to do dneška, kdy stejnou nabídku zopakovali. Mám čas do Silvestra. Já bloud, zase jim zítra vynadám, tentokrát si servítky brát nebudu.

Když si otevřete stránky této společnosti (www.crediton.cz), mají opravdu neodolatelné nabídky, kterým může odolat pouze takový trouba jako já. Základní nabídka po otevření stránek je 2.000 Kč na 30 dní a přeplatíte nepatrných 549 Kč, tedy za roční úrok 334 % nebo RPSN 1.813 %. Kromě toho pro nové klienty mají exluzivní akční nabídku: hned napoprvé úvěr až 8.000 Kč. Za 30 dnů zaplatíte pouhých 10.405 Kč. Takže přeplatíte pouhopouhých 2.405 Kč, čemuž odpovídá nepatrné RPSN 2.348 % nebo úrok 366 %.  Tato neomalená procenta uvádějí na svých stránkách.

Trošku hnidopišsky jsem se v tom vrtal, a úroky mi vyšly poněkud vyšší, než oni uvádějí. A RPSN, na to neexistuje jednotný postup. Každý lichvář, ba i každá banka, to počítá dle jiné metodiky. Ale to jsou nepodstatné maličkosti.

Takže: neberte to za ty peníze!

Jenom trouba jako já takovou nabídku pohrdlivě odmítá!

 

Uplynul necelý měsíc a lichváři z CrediOn.cz se ozvali znovu. Dokonce na oba telefony, které mám. Další neodmítnutelná nabídka.
Když jsem tam na 222 200 528 zavolal, tak dokonce po mně chtěli rodné číslo. Drzost!

Autor: M. K. Pijáček | úterý 29.12.2015 21:21 | karma článku: 22,93 | přečteno: 1033x
  • Další články autora

M. K. Pijáček

Dnešní stávka nebyl debakl, pane Plago

Dle soudu mnoha kantorů je pan Plaga nejhorším ministrem školství všech dob. Snad dokonce horším, než byla Kateřina Valachová. Přitom tento člověk se odvažuje tvrdit, že dnešní stávka učitelů je debakl!

6.11.2019 v 13:56 | Karma: 23,49 | Přečteno: 1113x | Diskuse| Společnost

M. K. Pijáček

Kdo za to může aneb Když pojem vlast se nenosí

Jsme v Česku, kde pojem vlast se nenosí. Jsme v Česku, kde národní hrdost, kterou mají jak Rusové, tak Američané, se zaměňuje za pálení trenek na Hradě a za strkání vlajky do vagíny. Kdo za to může? Prý učitelé a rodiče. Jen oni?

10.8.2018 v 14:30 | Karma: 38,93 | Přečteno: 2274x | Diskuse| Společnost

M. K. Pijáček

To by mohlo stačit, pane Miloši Zemane! Běžte se léčit!

Když jsem Vám ve druhém kole prezidentských voleb se zaťatými zuby dal hlas, nebyla totiž lepší volba, myslel jsem si, že už mne nemůžete ničím překvapit. Ani ve snu mne nenapadlo, že volím člověka zřejmě duševně chorého.

14.6.2018 v 17:08 | Karma: 41,01 | Přečteno: 5210x | Diskuse| Společnost

M. K. Pijáček

Hovězí rozhodnutí bruselské

Na základě pravidel přicházejících z Bruselu jeví se dost pravděpodobným, že nelegální migranti, kteří překročí hranice EU bez náležitého veterinárního osvědčení, můžou být utraceni.

5.6.2018 v 22:47 | Karma: 36,04 | Přečteno: 1031x | Diskuse| Společnost

M. K. Pijáček

Trenýrky, hymna, vagina a espézetka

Zatímco zneuctění symbolů naší vlasti, za kterou tisíce našich spoluobčanů položily život, je považováno za uměleckou invenci, nepochopenou chátrou z umlčované většiny, přelepení symbolu EU na espézetce je málem kriminalizováno.

3.6.2018 v 17:51 | Karma: 47,02 | Přečteno: 7352x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Kdo je Matěj Ondřej Havel? Skaut a učitel dějepisu může nahradit Langšádlovou

26. dubna 2024  10:37

Za jeho životopis by se nemusel stydět ani Mirek Dušín z legendárních Rychlých šípů. Nástupcem...

PŘEHLEDNĚ: Češi vyberou 21 europoslanců. Kandiduje i Mourek s mimozemšťany

26. dubna 2024  10:37

O křesla v Evropském parlamentu se na začátku června utká třicet uskupení. Podle průzkumu agentury...

Řecko Kyjevu PVO nedodá, potřebujeme ji sami, říká. Španělé pošlou jen rakety

26. dubna 2024  10:35

Španělsko ani Řecko nedodají Ukrajině systémy protivzdušné obrany, které Kyjev žádá k obraně před...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  10:24

Přímý přenos Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

  • Počet článků 284
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Člověk, který má rád lidi. Přesto dokáže, a to velmi často, jiné nadzvedávat ze židle. Nekompromisní zastánce tradičních, tj. křesťanských hodnot. Velmi silný euroskeptik, odpůrce totalitářů pravých i levých. Z hloubi duše nenávidí lidskou hloupost, zejména pokud je spojená s jakýmkoliv druhem moci.