Nazařazené

M. K. Pijáček

Měl by bývalý lidovec odstoupit z veřejné funkce?

Masivní odchod členské základy KDU-ČSL do Kalouskovy TOP 09 se nekoná. Bývalý členové, kteří dali mateřské straně vale, skutečně tvoří poměrně malé procento. Nicméně jsou mezi nimi lidé, jejichž odchod více či méně stranu oslabí. Kromě starých tváří, známých z vrcholové politiky, se jedná též o významné regionální politiky.

10.7.2009 v 17:54 | Karma článku: 16.51 | Přečteno: 1145 | Diskuse

M. K. Pijáček

Rád jsem zaplatil …

... za pobyt v nemocnici. Jsem totiž naivka, myslící si, že žije v právním státě, v němž platí zákony a které každý dodržuje. Prostí občané i zákonodárci, včetně Rathů, Hašků a jim podobných.

29.6.2009 v 22:01 | Karma článku: 43.71 | Přečteno: 5776 | Diskuse

M. K. Pijáček

České soudy podporují podvodníky? Díl 2.

Včerejší reportáž v Občanském judu o mafiánských praktikách Fast Finance za spoluúčasti české justice ukázala džungli v ČR. Tvrdí se, že jsme právní stát. Tomu však věří málokdo.

15.6.2009 v 7:00 | Karma článku: 20.67 | Přečteno: 1580 | Diskuse

M. K. Pijáček

České soudy podporují podvodníky? Díl 1.

Pokud jste někdy měli nebankovní půjčku od společnosti Fast Finace a máte ji dávno splacenou, třeba i několik let, čekejte soudní obsílku nebo rovnou exekutora.

14.6.2009 v 14:53 | Karma článku: 23.96 | Přečteno: 2639 | Diskuse

M. K. Pijáček

Oranžový Cyril Svoboda?

Směr, který pod vedením staronového vůdce Cyrila Svobody nabírá posjezdová KDU-ČSL může potěšit především Jiřího Paroubka. Ale je tu ještě problém, který představuje Charita, jíž lidovecký předseda údajně chce sebrat dům.

12.6.2009 v 23:12 | Karma článku: 25.60 | Přečteno: 1376 | Diskuse

M. K. Pijáček

Promarněná příležitost

Lidovečtí delegáti se na svém sjezdu zbavili balvanu jménem Čunek a zároveň promarnili svou životní příležitost.

31.5.2009 v 16:33 | Karma článku: 17.47 | Přečteno: 1177 | Diskuse

M. K. Pijáček

Kopnout si do Čunka i do Kalouska?

Mr. Bean svým inteligentním jemným humorem dokáže rozesmát snad každého. Nikdy jsem si však nemyslel, že mne rozesměje Jiří Čunek.

30.5.2009 v 18:52 | Karma článku: 16.33 | Přečteno: 1396 | Diskuse

M. K. Pijáček

Cyril Svoboda si připravuje cestu?

Cyril Svoboda chce progresivní daň. Tím získá nejen hlasy řady lidoveckých delegátů na dnešním sjezdu, ale především přízeň ČSSD.

30.5.2009 v 11:23 | Karma článku: 20.63 | Přečteno: 1389 | Diskuse

M. K. Pijáček

Kudy se vydá KDU-ČSL?

Za pár hodin začne republikový sjezd KDU-ČSL, který rozhodne, zda strana zůstane stranou parlamentní, nebo se sama odsoudí k zániku.

29.5.2009 v 19:50 | Karma článku: 14.61 | Přečteno: 896 | Diskuse

M. K. Pijáček

… a dojedl jsem smažená vajíčka.

Když jsem včera přišel domů, byl jsem utahaný jak pes, chtělo se mi spát a v žaludku mi kručelo až hrůza. Protože v ledničce bylo pouze světlo, poprosil jsem svůj žlučník o odpuštění a usmažil si vajíčka na špeku. K tomu krajíc chleba, hrnec kafe a s touto nezdravou večeří jsem se uvelebil u televize.

28.5.2009 v 14:50 | Karma článku: 18.62 | Přečteno: 1356 | Diskuse

M. K. Pijáček

Vajíčková kultura?

Máme takové politiky, jaké si zasloužíme. Tato slova jsem napsal ve svém předcházejícím blogu před několika dny a pod dojmem posledních událostí na nich stále trvám. Pokud chceme Jiřímu Paroubkovi a jeho věrným něco vyčítat, nesmíme se přitom sami chovat jako nějaká svoloč, vyznávající vajíčkovou kulturu.

28.5.2009 v 11:45 | Karma článku: 15.28 | Přečteno: 1268 | Diskuse

M. K. Pijáček

Podpoří Fischerova vláda lichváře?

Vláda Jana Fischera včera nepodpořila dva poslanecké návrhy, jejichž cílem je boj proti lichvě a nevýhodným podmínkám spotřebitelských úvěrů. Podle vlády přinese potřebné změny začlenění evropské směrnice o spotřebitelských úvěrech do české legislativy.

19.5.2009 v 20:19 | Karma článku: 17.45 | Přečteno: 1141 | Diskuse

M. K. Pijáček

Jsem nemocný – tedy jsem podvodník

Neproplácením nemocenské první tři dny se podstatně snížilo čerpání nemocenské. Podle tvůrců tohoto moudra, zabudovaného do zákona o nemocenském pojištění, se z velké části odbouralo neoprávněné čerpání nemocenské. Jinými slovy utnul se tipec podvodníkům. Takovým podvodníkem v rámci této dikce jsem i já.

16.5.2009 v 21:02 | Karma článku: 24.58 | Přečteno: 1701 | Diskuse

M. K. Pijáček

Do Topolánka si nekopnu

Mirka Topolánka vůbec nemám rád. Avšak ačkoliv mi často dokáže silně zvednout hladinu adrenalinu, přesto nemám z odchodu jeho vlády žádnou radost.

9.5.2009 v 16:45 | Karma článku: 33.74 | Přečteno: 1570 | Diskuse

M. K. Pijáček

Rád zaplatím. Já nejsem Rath!

V čekárně jedné z nemocnic řízených krajem sestra upozornila pacienty, že nemusí platit třicetikorunový poplatek, pokud vyplní příslušný formulář. Jeden z čekajících pacientů na to reagoval slovy: „Rád zaplatím. Já nejsem Rath!“ Ostatní čekající, z nichž mnozí měli v ruce již vyplněné formuláře, si rebelanta podezřívavě prohlíželi. Bylo až k smíchu, jak někteří tyto kusy papíru pokud možno nenápadně smačkali nebo alespoň strčili do kapsy či kabelky. Nikdo z čekajících nevypadal tak špatně, že by tuto finanční zátěž neunesl. Zde ale problém není. Ve furiantském zvolání se skrývá problém daleko hlubší, než úspora či vydání nějakých třiceti korun. Problém záměrného porušování zákona zákonodárcem, či zákonodárci.

6.5.2009 v 14:52 | Karma článku: 38.49 | Přečteno: 2389 | Diskuse
Počet článků 284 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2236

Člověk, který má rád lidi. Přesto dokáže, a to velmi často, jiné nadzvedávat ze židle. Nekompromisní zastánce tradičních, tj. křesťanských hodnot. Velmi silný euroskeptik, odpůrce totalitářů pravých i levých. Z hloubi duše nenávidí lidskou hloupost, zejména pokud je spojená s jakýmkoliv druhem moci.